خدمات‌رسانی کتابخانه و موزه ملی ملک از پنجم تا پایان هشتم اسفند متوقف شد

کتابخانه و موزه ملی ملک، خدمات‌رسانی به مخاطبان را با توجه به توصیه‌های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی درباره لزوم پیشگیری از فراگیری بیماری‌های حاد تنفسی به ویژه ویروس کرونا در پاره‌ای از استان‌های کشور همچون تهران و اعلام تعطیلی موزه‌های ۱۵ استان کشور و پاره‌ای کتابخانه‌های بزرگ، از روز دوشنبه پنجم تا پایان روز پنج‌شنبه هشتم اسفند ۱۳۹۸ خورشیدی (پایان هفته جاری) متوقف کرد.

خدمات‌رسانی کتابخانه و موزه ملی ملک از پنجم تا پایان هشتم اسفند متوقف شد

با توجه به توصیه‌های وزارت بهداشت درباره لزوم پیشگیری از فراگیری بیماری‌های حاد

خدمات‌رسانی کتابخانه و موزه ملی ملک از پنجم تا پایان هشتم اسفند متوقف شد

کتابخانه و موزه ملی ملک، خدمات‌رسانی به مخاطبان را با توجه به توصیه‌های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی درباره لزوم پیشگیری از فراگیری بیماری‌های حاد تنفسی به ویژه ویروس کرونا در پاره‌ای از استان‌های کشور همچون تهران و اعلام تعطیلی موزه‌های 15 استان کشور و پاره‌ای کتابخانه‌های بزرگ، از روز دوشنبه پنجم تا پایان روز پنج‌شنبه هشتم اسفند 1398 خورشیدی (پایان هفته جاری) متوقف کرد.

به گزارش روابط عمومی موسسه کتابخانه و موزه ملی ملک، موقوفه آستان قدس رضوی، گسترش ویروس کرونا در پاره‌ای استان‌های کشور، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی را برآن داشته است تدبیرهایی گسترده برای پیشگیری و جلوگیری از گسترش این ویروس و بیماری‌های حاد تنفسی در پیش گیرد. تعطیلی و توقف خدمات‌رسانی نهادهای همگانی همچون مرکزهای آموزشی و فرهنگی، از جمله برنامه‌هایی به شمار می‌آید که در چندین استان کشور همچون تهران به اجرا درآمده است. تعطیلی مدرسه‌ها، دانشگاه‌ها، کتابخانه‌ها و موزه‌ها در این استان‌ها برای جلوگیری از فراگیری ویروس، از این‌گونه کارهای پیشگیرانه است. تعطیلی موزه‌های 15 استان کشور برپایه اعلام وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، همچنین توصیه‌های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، موسسه کتابخانه و موزه ملی ملک را برآن داشت با هدف رعایت بهداشت همگانی و پیشگیری و جلوگیری از فراگیری بیماری‌های حاد تنفسی، خدمات‌رسانی به مخاطبان را از روز دوشنبه پنجم تا پایان روز پنج‌شنبه هشتم اسفند 1398 خورشیدی (تا پایان هفته جاری) متوقف کند. هرگونه تغییر در برنامه خدمات‌رسانی به مخاطبان، از پورتال کتابخانه و موزه ملی ملک به نشانی www.malekmuseum.org به آگاهی مخاطبان گرامی خواهد رسید. 

برچسب‌ها:

نظر شما: