​برگزاری مجازی آیین گرامی‌داشت میلاد امام حسن مجتبی علیه‌السلام/ فیلم

موسسه کتابخانه و موزه ملی ملک که آیین گرامی‌داشت میلاد امام حسن مجتبی علیه‌السلام را برپایه سفارش حاج حسین آقا ملک در وقف‌نامه، هر سال با شکوه و جلال برگزاری می‌کند، در ۱۵ رمضان ۱۴۴۱ قمری بنابر مقتضیات روز، به گونه مجازی برگزار می‌کند.

​برگزاری مجازی آیین گرامی‌داشت میلاد امام حسن مجتبی علیه‌السلام/ فیلم

برگزاری مجازی آیین گرامی‌داشت میلاد امام حسن مجتبی علیه‌السلام/ فیلم

موسسه کتابخانه و موزه ملی ملک که آیین گرامی‌داشت میلاد امام حسن مجتبی علیه‌السلام را برپایه سفارش حاج حسین آقا ملک در وقف‌نامه، هر سال با شکوه و جلال برگزاری می‌کند، در 15 رمضان 1441 قمری بنابر مقتضیات روز، به گونه مجازی برگزار می‌کند.

به گزارش روابط عمومی موسسه کتابخانه و موزه ملی ملک، موقوفه آستان قدس رضوی، موسسه کتابخانه و موزه ملی ملک، آیین گرامی‌داشت میلاد امام حسن مجتبی علیه‌السلام را برپایه سفارش حاج حسین آقا ملک در وقف‌نامه، هر سال با شکوه و جلال برگزاری می‌کند. گسترش بیماری کرونا و توقف خدمات‌رسانی نهادهای گوناگون همچون موزه‌ها و کتابخانه‌ها برپایه تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا، موسسه کتابخانه و موزه ملی ملک را برآن داشت این جشن وقف‌نامه‌ای را با بهره‌گیری از فیلم‌های سال‌های گذشته، به گونه مجازی برپا دارد تا بنابر مقتضیات روز به نیت واقف نیز پایبند بوده باشد. فیلم مربوط به برگزاری مجازی آیین گرامی‌داشت میلاد امام حسن مجتبی علیه‌السلام را در لینک زیر می‌توانید بگیرید و دریافت کنید؛

www.aparat.com/v/CrkoB

* تصویرهایی که از حضور افراد در این فیلم به نمایش درمی‌آید، آرشیوی و برای سال‌های گذشته است.

برچسب‌ها:

نظر شما: