آیین گرامی‌داشت نخستین سالگرد شهادت سردار سلیمانی در خانه تاریخی ملک

مراسم گرامی‌داشت نخستین سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی، همراه با بزرگ‌داشت سالگرد رحلت آیت‌الله آقا مجتبی تهرانی واعظ شهیر بازار تهران در روز شنبه ۱۳ دی ۱۳۹۹ در خانه تاریخی ملک برگزار شد.

آیین گرامی‌داشت نخستین سالگرد شهادت سردار سلیمانی در خانه تاریخی ملک

با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار شد

آیین گرامی‌داشت نخستین سالگرد شهادت سردار سلیمانی در خانه تاریخی ملک

مراسم گرامی‌داشت نخستین سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی، همراه با بزرگ‌داشت سالگرد رحلت آیت‌الله آقا مجتبی تهرانی واعظ شهیر بازار تهران در روز شنبه 13 دی 1399 در خانه تاریخی ملک برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی موسسه کتابخانه و موزه ملی ملک، موقوفه آستان قدس رضوی، دکتر غلامرضا خواجه‌سروی مدیرعامل موسسه کتابخانه و موزه ملی ملک و حجت‌الاسلام و المسلمین میرلوحی در این مراسم در بیان ویژگی‌های اخلاقی و فضیلت‌های سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و رشادت‌های او در پاسداری از مرزها و امنیت مردمان این سرزمین سخن راندند. یاد و خاطره آیت‌الله آقا مجتبی تهرانی واعظ شهیر بازار تهران با توجه به پیوند تاریخی بازار و روحانیت، گرامی داشته شد. همچنین با توجه به رحلت علامه آیت‌الله مصباح یزدی، در رثای درگذشت این عالم ربانی سخنانی بیان شد. این مراسم با حضور حداقلی هیات امنای بازار تهران و شماری از مدیران و کارکنان موسسه کتابخانه و موزه ملی ملک با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار شد.

برچسب‌ها:

نظر شما: