کتابخانه و موزه ملی ملک، خدمات فرهنگی را از 29 دی 1399 در روزهای زوج ازسرمی‌گیرد

کتابخانه و موزه ملی ملک، خدمات‌رسانی فرهنگی به گردشگران، دوستداران کتاب و پژوهشگران را از روز دوشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۹ خورشیدی در روزهای زوج (شنبه، دوشنبه، چهارشنبه) از سرمی‌گیرد.

کتابخانه و موزه ملی ملک، خدمات فرهنگی را از 29 دی 1399 در روزهای زوج ازسرمی‌گیرد

با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی، در روزهای زوج هفته

کتابخانه و موزه ملی ملک، خدمات فرهنگی را از 29 دی 1399 ازسرمی‌گیرد

کتابخانه و موزه ملی ملک، خدمات‌رسانی فرهنگی به گردشگران، دوستداران کتاب و پژوهشگران را از روز دوشنبه 29 دی 1399 خورشیدی در روزهای زوج (شنبه، دوشنبه، چهارشنبه) از سرمی‌گیرد.

به گزارش روابط عمومی موسسه کتابخانه و موزه ملی ملک، موقوفه آستان قدس رضوی، بازگشایی تالارهای کتابخانه‌ای و موزه‌ای از روز دوشنبه 29 دی 1399 خورشیدی در روزهای زوج (شنبه، دوشنبه، چهارشنبه) با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی در کتابخانه و موزه ملی ملک انجام می‌پذیرد. این موقوفه در روزهای زوج هفته از ساعت 8:30 تا ساعت 14:30 میزبان گردشگران، دوستداران کتاب و پژوهشگران خواهد بود.

خدمات مجازی و غیر حضوری بزرگ‌ترین موقوفه فرهنگی ایران به مخاطبان هم‌زمان با این خدمات‌رسانی پیوستگی خواهد یافت. دوستداران فرهنگ و هنر اسلامی- ایرانی می‌توانند همچون ماه‌های گذشته از خدمات مجازی و غیر حضوری کتابخانه و موزه ملی ملک بهره بگیرند.

فایل‌های راهنمای زیر را می‌توانید ببینید و دریافت کنید و از شیوه‌های بهره‌گیری از خدمات کتابخانه‌ای و موزه‌ای در موسسه کتابخانه و موزه ملی ملک آگاهی یابید؛

شیوه‌نامه بازدید از موزه در دوران گسترش بیماری کرونا

شیوه‌نامه بهره‌گیری از کتابخانه در دوران گسترش بیماری کرونا


برچسب‌ها:

نظر شما: