کتابخانه و موزه ملی ملک از دو مجموعه کتاب اهدایی رونمایی می‌کند

کتابخانه و موزه ملی ملک، آیین رونمایی از دو مجموعه اهدایی کتاب «خانواده چیت‌چیان» و «وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی» را در روز چهارشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و حفظ فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار می‌شود.

کتابخانه و موزه ملی ملک از دو مجموعه کتاب اهدایی رونمایی می‌کند

با سخنرانی حمید چیت‌چیان و عباس طارمی در بزرگ‌ترین موقوفه فرهنگی ایران

کتابخانه و موزه ملی ملک از دو مجموعه کتاب اهدایی رونمایی می‌کند

کتابخانه و موزه ملی ملک، آیین رونمایی از دو مجموعه اهدایی کتاب «خانواده چیت‌چیان» و «وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی» را در روز چهارشنبه 13 اسفند 1399 با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و حفظ فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی موسسه کتابخانه و موزه ملی ملک، موقوفه آستان قدس رضوی، خانواده چیت‌چیان و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به تازگی دو مجموعه ارزشمند کتاب به کتابخانه و موزه ملی ملک اهدا کرده‌اند. این کوشش فرهنگ‌دوستانه در تداوم نیک‌اندیشی، نیکوکاری و توجه ویژه واقفان و اهداکنندگان فرهنگی به کتابخانه و موزه ملی ملک انجام گرفته است. کتابخانه و موزه ملی ملک از این‌رو برای پاس‌داشت این کنش‌ها و کوشش‌های فرهنگ‌دوستانه، آیین رونمایی از دو مجموعه اهدایی کتاب «خانواده چیت‌چیان» و «وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی» را در روز چهارشنبه 13 اسفند 1399 از ساعت 11 با حضور حداقلی و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و حفظ فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار می‌کند.

حمید چیت‌چیان وزیر پیشین نیرو و فرزند زنده‌یاد حجت‌الاسلام شیخ بیوک چیت‌چیان مدیر انتشارات «المکتبه المرتضویه لاحیاء الآثار الجعفریه» و «کتاب‌فروشی مرتضوی» که مجموعه‌ای از کتاب‌های انتشارات و کتاب‌فروشی پدر را به کتابخانه و موزه ملی ملک اهدا کرده است به همراه دکتر عباس طارمی استاد دانشگاه در این آیین رونمایی سخنرانی خواهد کرد.

برچسب‌ها:

نظر شما: