کتابخانه و موزه ملی ملک از هفت اثر تاریخی و موزه‌ای با درون‌مایه بهار رونمایی می‌کند

کتابخانه و موزه ملی ملک، هم‌زمان با برگزاری آیین وقف‌نامه‌ای گرامی‌داشت میلاد امام حسین علیه‌السلام و در آستانه فرارسیدن نوروز ۱۴۰۰ خورشیدی از هفت اثر بهاریه در گنجینه آثار تاریخی بزرگ‌ترین موقوفه فرهنگی ایران رونمایی می‌کند.

کتابخانه و موزه ملی ملک از هفت اثر تاریخی و موزه‌ای با درون‌مایه بهار رونمایی می‌کند

هم‌زمان با برگزاری آیین گرامی‌داشت میلاد امام حسین (ع) و در آستانه فرارسیدن نوروز

کتابخانه و موزه ملی ملک از هفت اثر تاریخی و موزه‌ای با درون‌مایه بهار رونمایی می‌کند

کتابخانه و موزه ملی ملک، هم‌زمان با برگزاری آیین وقف‌نامه‌ای گرامی‌داشت میلاد امام حسین علیه‌السلام و در آستانه فرارسیدن نوروز 1400 خورشیدی از هفت اثر بهاریه در گنجینه آثار تاریخی بزرگ‌ترین موقوفه فرهنگی ایران رونمایی می‌کند.

به گزارش روابط عمومی موسسه کتابخانه و موزه ملی ملک، موقوفه آستان قدس رضوی، هفت اثر تاریخی و موزه‌ای با موضوع بهار در فرهنگ و تاریخ این سرزمین در روز چهارشنبه 27 اسفند 1399 هم‌زمان با برپایی آیین وقف‌نامه‌ای گرامی‌داشت میلاد امام حسین علیه‌السلام برپایه وقف‌نامه حاج حسین آقا ملک بنیان‌گذار و واقف کتابخانه و موزه ملی ملک رونمایی می‌شود. سخنرانی، نقالی و منقبت‌خوانی، از برنامه‌های این آیین گرامی‌داشت به شمار می‌آید.

هفت اثر تاریخی و موزه‌ای با درون‌مایه بهار، این رخداد تاریخی، فرهنگی و طبیعی را در هفت منظر از دریچه آثار گنجینه تاریخی کتابخانه و موزه ملی ملک به نمایش می‌کشند و تصویری جذاب از نوزایی طبیعت و نوروز، آیین دیرینه ایرانیان، پیش روی دوستداران فرهنگ و تاریخ می‌نمایاند.

آیین گرامی‌داشت وقف‌نامه‌ای گرامی‌داشت میلاد امام حسین علیه‌السلام برپایه وقف‌نامه حاج حسین آقا ملک بنیان‌گذار و واقف کتابخانه و موزه ملی ملک و رونمایی از هفت اثر تاریخی و موزه با درون‌مایه بهار در روز چهارشنبه 27 اسفند 1399 خورشیدی از ساعت 10:30 در کتابخانه و موزه ملی ملک با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار می‌شود. 

برچسب‌ها:

نظر شما: