خدمات‌رسانی موسسه کتابخانه و موزه ملی ملک تا آگاهی بعدی متوقف شد

خدمات‌رسانی موسسه کتابخانه و موزه ملی ملک از روز سه‌شنبه ۱۷ فروردین ۱۴۰۰ خورشیدی، بنابر دستورالعمل ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا با توجه به قرارگیری تهران در وضعیت قرمز تا آگاهی بعدی تعطیل است.

خدمات‌رسانی موسسه کتابخانه و موزه ملی ملک تا آگاهی بعدی متوقف شد

بنابر دستورالعمل ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا با توجه به قرارگیری تهران در وضعیت قرمز

خدمات‌رسانی موسسه کتابخانه و موزه ملی ملک تا آگاهی بعدی متوقف شد

خدمات‌رسانی موسسه کتابخانه و موزه ملی ملک از روز سه‌شنبه 17 فروردین 1400 خورشیدی، بنابر دستورالعمل ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا با توجه به قرارگیری تهران در وضعیت قرمز تا آگاهی بعدی تعطیل است.

به گزارش روابط عمومی موسسه کتابخانه و موزه ملی ملک، موقوفه آستان قدس رضوی، بنابر دستورالعمل ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا و با توجه به قرارگیری تهران در وضعیت قرمز در آستانه آغاز موج چهارم همه‌گیری کرونا، فعالیت و خدمات حضوری موسسه کتابخانه و موزه ملی ملک هم‌راستای دیگر موزه‌های تهران از روز سه‌شنبه 17 فروردین‌ 1400 خورشیدی متوقف شد. بازگشایی این موسسه و خدمات‌رسانی حضوری و فیزیکی به مخاطبان، پس از اعلام رسمی ستاد ملی کرونا انجام خواهد شد. خدمات مجازی و غیر حضوری بزرگ‌ترین موقوفه فرهنگی ایران به مخاطبان تا تعیین زمان بازگشایی پیوستگی خواهد یافت. پژوهشگران و گردشگران برای بهره‌مندی از خدمات غیر حضوری می‌توانند به وب‌سایت موسسه کتابخانه و موزه ملی ملک به malekmuseum.org و صفحه رسمی اینستاگرام این موقوفه به نشانی malek_museum_library به مراجعه کنند.

برچسب‌ها:

نظر شما: