همزمان با روز معلم بازدید از موزه ملک برای معلمان و خانواده هایشان رایگان است

به گزارش روابط عمومی مؤسسه کتابخانه موزه ملی ملک، موزه ملک درروزهای شنبه ویکشنبه و دوشنبه ، ۱۱و ۱۲ و۱۳ اردیبهشت ماه ۱۳۸۹ وهمزمان با بزرگداشت روز معلم، بصورت رایگان میزبان معلمان و مدرسان خواهد بود. با توجه به نیت واقف کتابخانه و موزه ملک، مرحوم حاج حسین آقا ملک، که در بنیانگذاری موزه هدف آن را ترقی دانش و پیشبرد معارف دانسته و با توجه به جایگاه معلمان که مهمترین عامل آموزشی در جامعه و گسترش علوم و دانش هستند، در این سه روز موزه ملک بصورت رایگان پذیرای معلمان و مدرسان خواهد بود.

همزمان با روز معلم بازدید از موزه ملک برای معلمان و خانواده هایشان رایگان است

همچنین از آنجا که در دوره معاصر به نقش آموزشی موزه ها توجه ویژه ای میگردد، موزه ملک در نظر دارد تا با ارتباط با نهادهای آموزشی به ویژه مدارس و دانشگاه ها، زمینه بهره گیری از مجموعه های خود در آموزش محصلین و دانشجویان را فراهم آورد.

موزه ملک نخستین موزه وقفی کشور است که در سال 1316 توسط حاج حسین آقا ملک تقدیم به آستان امام رضا علیه السلام شد. این مجموعه دارای بخش های مختلفی است که از مجموعه آثار متنوع و غنی این موزه میتوان به مجموعه تابلوهای نقاشی،‌‌‌‌‌‌ مسکوکات، نسخ خطی، آثار لاکی... اشاره کرد. موزه ملک در تهران به نشانی خیابان امام خمینی، سردر باغ ملی، خیابان ملل متحد قرار دارد. ضمنا ادارات آموزش و پرورش و مدارسی که قصد بازدید گروهی معلمان از این موزه را دارند میتوانند با شماره 66751291 تماس حاصل فرمایند.

برچسب‌ها:

نظر شما: