چهارمین جشنواره فرهنگی- هنری ماه هشتم؛ آئین بزرگداشت میلاد فرخنده امام رضا(ع) در موزه ملک

به گزارش روابط عمومی مؤسسه کتابخانه و موزه ملی ملک، طبق وقفنامه حاج حسین آقا ملک، واقف و بنیانگذار کتابخانه و موزه ملی ملک، به رسم هر سال آئین گرامیداشت زادروز فرخنده امام رضا (علیه السلام) در این مؤسسه برپا خواهد شد.

چهارمین جشنواره فرهنگی- هنری ماه هشتم؛ آئین بزرگداشت میلاد فرخنده امام رضا(ع) در موزه ملک

​در این آیین گرامیداشت که با حضور جمعی از هنرمندان و کارشناسان به نام برپا میشود، برنامه های گوناگونی ترتیب داده شده که از آن جمله میتوان به سخنرانی، نمایش فیلم کوتاه، اهدای جوائز مسابقه سیمرغ و رونمایی از آثار اشاره کرد. 

اثر ویژه ای که در این برنامه رونمایی خواهد شد، کتاب "بر آستان رضا" شامل مجموعه عکس هایی از حرم مطهر رضوی کاری از استاد محمد خوشرو می باشد.
همچنین فهرست نسخ خطی گنجینه کتابخانه و موزه ملی ملک که قبلا توسط استاد ایرج افشار در 13 جلد تهیه شده بود در قالب نرم افزاری شامل 14 جلد کتاب رونمایی خواهد شد و از این پس در اختیار محققان وعلاقمندان قرار خواهد گرفت .
این آئین همزمان با اختتامیه چهارمین جشنواره فرهنگی- هنری ماه هشتم و همچنین 5 نمایشگاه در شهرهای تهران، اصفهان، کرمانشاه، اردبیل و 5 نمایشگاه در کتابخانه و موزه ملی ملک ، برگزار خواهد شد.
جشن میلاد فرخنده امام رضا (علیه السلام) در روز پنجشنبه مورخ 6/7/91 ساعت 16:00در سرسرای ملک برپا خواهد بود و شرکت برای عموم آزاد است.

برچسب‌ها: اختتامیه

نظر شما: