کارگاه سه روزه «گره‌چینی در هنرهای سنتی» در کتابخانه و موزه ملی ملک برگزار می‌شود

کارگاه آموزشی «گره‌چینی در هنرهای سنتی» با تدریس استاد سعید شکوری در روزهای شنبه، یک‌شنبه و دوشنبه، نهم، دهم و یازدهم اردیبهشت ۱۳۹۶ خورشیدی در کتابخانه و موزه ملی ملک برگزار می‌شود.

کارگاه سه روزه «گره‌چینی در هنرهای سنتی» در کتابخانه و موزه ملی ملک برگزار می‌شود

تداوم برنامه‌های آموزشی بزرگ‌ترین موقوفه فرهنگی ایران در حوزه فرهنگ و هنر ایرانی- اسلامی

کارگاه سه روزه «گره‌چینی در هنرهای سنتی» در کتابخانه و موزه ملی ملک برگزار می‌شود

کارگاه آموزشی «گره‌چینی در هنرهای سنتی» با تدریس استاد سعید شکوری در روزهای شنبه، یک‌شنبه و دوشنبه، نهم، دهم و یازدهم اردیبهشت 1396 خورشیدی در کتابخانه و موزه ملی ملک برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی موسسه کتابخانه و موزه ملی ملک، موقوفه آستان قدس رضوی، کارگاه آموزشی «گره‌چینی در هنرهای سنتی»، در دسته برنامه دوره‌های آموزشی هنرهای سنتی ایرانی- اسلامی کتابخانه و موزه ملی ملک در بهار 1396 خورشیدی جای می‌گیرد. نخستین مرحله دوره‌های آموزشی کتابخانه و موزه ملی ملک، با برگزاری دو دوره «نقاشی پشت شیشه و آینه» و «نقاشی ایرانی» آغاز شده است و اکنون با برگزاری کارگاه سه‌روزه «گره‌چینی در هنرهای سنتی» ادامه می‌یابد. این دوره‌های آموزشی در ساختمان کتابخانه و موزه ملی ملک در محوطه تاریخی باغ ملی تهران به نشانی «میدان امام خمینی، خیابان امام خمینی، سردر باغ ملی، خیابان ملل متحد» برگزار می‌شود.

دوستداران و علاقه‌مندان حضور در کارگاه آموزشی «گره‌چینی در هنرهای سنتی» برای آگاهی از جزییات این کارگاه و نام‌نویسی، می‌توانند با شماره تلفن 66700878 (حوزه پژوهش و آموزش) تماس بگیرند یا حضوری به این بخش مراجعه کنند. همچنین این امکان وجود دارد که نام و نام خانوادگی و شماره تلفن تماس خود را به ایمیل amoozesh@malekmuseum.org بفرستند تا با آن‌ها تماس گرفته شود.

نظر شما: