آیین تجلیل از واقفان آستان قدس رضوی در استان تهران در کتابخانه و موزه ملی ملک برپا می‌شود

«همایش وقف و آیین تجلیل از واقفان آستان قدس رضوی در استان تهران» هم‌زمان با هفته وقف در کتابخانه و موزه ملی ملک، بزرگ‌ترین موقوفه فرهنگی ایران در روز یک‌شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۷ برگزار می‌شود.

آیین تجلیل از واقفان آستان قدس رضوی در استان تهران در کتابخانه و موزه ملی ملک برپا می‌شود

برنامه ویژه هفته وقف، در بزرگ‌ترین موقوفه فرهنگی ایران

آیین تجلیل از واقفان آستان قدس رضوی در استان تهران در کتابخانه و موزه ملی ملک برپا می‌شود

«همایش وقف و آیین تجلیل از واقفان آستان قدس رضوی در استان تهران» هم‌زمان با هفته وقف در کتابخانه و موزه ملی ملک، بزرگ‌ترین موقوفه فرهنگی ایران در روز یک‌شنبه 20 آبان 1397 برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی موسسه کتابخانه و موزه ملی ملک، موقوفه آستان قدس رضوی، بارگاه مقدس حضرت علی‌بن موسی‌الرضا علیه‌السلام همواره پناهگاهی بزرگ برای واقفان و نیکوکاران بوده است. آستان قدس رضوی نیز همواره کوشیده است موقوفات را با نگرشی پیشرفت‌مدارانه برپایه نیات واقفان اداره کند. پاس‌داشت و گرامی‌داشت کوشش این واقفان و نیکوکاران، گامی در مسیر ترویج چنین فرهنگ گران‌سنگی به شمار می‌آید. «همایش وقف و آیین تجلیل از واقفان آستان قدس رضوی در استان تهران» قدردانی از نیک‌اندیشی واقفانی در استان تهران است که دارایی خویش را پس از سپردن به بارگاه مقدس حضرت علی‌بن موسی‌الرضا علیه‌السلام به دجله وقف سپرده‌اند تا ماندگار شود. کتابخانه و موزه ملی ملک نیز در این مراسم ویژه هفته وقف، از واقفان و اهداکنندگان کتاب و آثار تاریخی به این گنجینه بزرگ تقدیر خواهد کرد.

آیین تجلیل از این واقفان گران‌مایه هم‌زمان با هفته وقف در کتابخانه و موزه ملی ملک، بزرگ‌ترین موقوفه فرهنگی ایران در روز یک‌شنبه 20 آبان 1397 از ساعت 15 در «کتابخانه و موزه ملی ملک» برپا می‌شود. کتابخانه و موزه ملی ملک، دوستداران فرهنگ و هنر اسلامی- ایرانی را به حضور در این آیین نکوداشت و تحلیل، در ساختمان این گنجینه محوطه تاریخی باغ ملی تهران به نشانی «میدان امام خمینی (ره)، سردر باغ ملی، خیابان ملل متحد (میدان مشق)» فرامی‌خواند.

برچسب‌ها:

نظر شما: