کتابخانه و موزه ملی ملک از داوطلبان یک هفته به رایگان میزبانی می‌کند

کتابخانه و موزه ملی ملک، هم‌زمان با روز جهانی داوطلب و آغاز هفته داوطلب در ایران، از ۱۴ آذر ۱۳۹۷ خورشیدی، تا یک هفته از داوطلبان به رایگان میزبانی خواهد کرد.

کتابخانه و موزه ملی ملک از داوطلبان یک هفته به رایگان میزبانی می‌کند

هم‌زمان با روز جهانی داوطلبی و آغاز هفته داوطلبی در ایران

کتابخانه و موزه ملی ملک از داوطلبان یک هفته به رایگان میزبانی می‌کند

کتابخانه و موزه ملی ملک، هم‌زمان با روز جهانی داوطلب و آغاز هفته داوطلب در ایران، از 14 آذر 1397 خورشیدی، تا یک هفته از داوطلبان به رایگان میزبانی خواهد کرد.

به گزارش روابط عمومی موسسه کتابخانه و موزه ملی ملک، موقوفه آستان قدس رضوی، روز جهانی داوطلب، فرصتی شایسته برای سپاس‌گزاری از کسانی به شمار می‌آید که با پذیرش مسوولیت‌های اجتماعی خویش، بی‌منت به دیگران به ویژه در بخش‌های مورد نیاز خدمات گوناگون می‌رسانند. داوطلبان به ویژه در بخش‌های سلامت و توانمندی فردی و اجتماعی، کسانی‌اند عشق و انسانیت، رضای پروردگار و حس مسوولیت‌پذیری را در تیررس نگاه‌شان دارند. کتابخانه و موزه ملی ملک که نهادی برآمده از اندیشه نیک و دستاورد آیین دیرینه وقف در تاریخ ایران به شمار می‌آید، برای سپاس‌گزاری از داوطلبان و برانگیختن همگان به روی‌آوردن به قلمروی نیک‌اندیشی، هم‌زمان با روز جهانی داوطلب (14 آذر 1397 خورشیدی) و آغاز هفته داوطلب در ایران، یک هفته از داوطلبان در زمینه‌های گوناگون میزبانی خواهد کرد. داوطلبان در بخش‌های گوناگون خدمات اجتماعی با ارایه کارت شناسایی یا معرفی‌نامه از نهاد پذیرنده خدمات داوطلبی می‌توانند از روز چهارشنبه چهاردهم تا روز سه‌شنبه بیستم آذر 1397 خورشیدی از نخستین موزه وقفی- خصوصی ایران به رایگان بازدید کنند و به تماشای گوشه‌هایی از فرهنگ، هنر و تاریخ این سرزمین از دریچه آثار وقفی حاج حسین آقا ملک بنشینند.

کتابخانه و موزه ملی ملک، نخستین موزه وقفی- خصوصی ایران و یکی از شش کتابخانه بزرگ کشور در حوزه نسخه‌های خطی به شمار می‌آید که در محوطه تاریخی باغ ملی تهران به نشانی «میدان امام خمینی، سردر باغ ملی، خیابان ملل متحد (میدان مشق)» جای گرفته است. گردشگران برای بازدید از تالارهای موزه‌ای و نیز مخاطبان بخش کتابخانه برای بهره‌گیری از خدمات فرهنگی این موقوفه در نیمه دوم سال، می‌توانند هر روز به جز روزهای تعطیل از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۶:۱۵ (پنج‌شنبه‌ها تا ساعت 15:15) به این گنجینه مراجعه کنند.

برچسب‌ها:

نظر شما: