​کارگاه آموزشی «علوم و فنون در ایران و جهان اسلام» در کتابخانه و موزه ملی ملک برپا شد

کارگاه آموزشی «علوم و فنون در ایران و جهان اسلام» را با تدریس دکتر سیدحجت‌الحق حسینی، پژوهشگر دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین توسی و مشاور علمی سازمان جهانی یونسکو در خاورمیانه، نیم‌روز چهارشنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۷ خورشیدی در کتابخانه و موزه ملی ملک، هم‌زمان با فرارسیدن هفته پژوهش برگزار شد.

​کارگاه آموزشی «علوم و فنون در ایران و جهان اسلام» در کتابخانه و موزه ملی ملک برپا شد

کارگاه آموزشی «علوم و فنون در ایران و جهان اسلام» در کتابخانه و موزه ملی ملک برپا شد

کارگاه آموزشی «علوم و فنون در ایران و جهان اسلام» را با تدریس دکتر سیدحجت‌الحق حسینی، پژوهشگر دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین توسی و مشاور علمی سازمان جهانی یونسکو در خاورمیانه، نیم‌روز چهارشنبه 28 آذر 1397 خورشیدی در کتابخانه و موزه ملی ملک، هم‌زمان با فرارسیدن هفته پژوهش برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی موسسه کتابخانه و موزه ملی ملک، موقوفه آستان قدس رضوی، دکتر سیدحجت‌الحق حسینی، پژوهشگر دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین توسی و مشاور علمی سازمان جهانی یونسکو در خاورمیانه، در کارگاه آموزشی «علوم و فنون در ایران و جهان اسلام» که روز چهارشنبه 28 آذر 1397 از ساعت 10 تا 12 در تالار نوبنیاد «علوم در ایران اسلامی» در کتابخانه و موزه ملی ملک برپا شد، با رویکرد آثار به‌نمایش‌درآمده در این تالار، درباره هستی و ویژگی‌های علوم و فنون در ایران و جهان اسلام سخن راند. این کارگاه آموزشی، نخستین کارویژه کتابخانه و موزه ملی ملک در پیوند با تالار نوبنیاد «علوم در ایران اسلامی» به شمار می‌آید. این تالار جذاب، با آثاری گوناگون از دستاوردهای دانشمندان ایرانی مسلمان در تاریخ، در تاریخ سوم آذر 1397 خورشیدی هم‌زمان با آیین گرامی‌داشت میلاد پیامبر اکرم صلی‌الله علیه و آله و سلم در بزرگ‌ترین موقوفه فرهنگی ایران گشایش یافته است.

گزیده تصویرهای این کارگاه آموزشی را در ادامه می‌بینید؛

برچسب‌ها:

نظر شما: