نام‌نویسی دوره‌های جدید آموزشی در حوزه هنرهای سنتی ایرانی- اسلامی/ به پیوست جدول دوره‌های بهار

نخستین مرحله کارگاه‌ها و نشست‌های آموزشی و پژوهشی کتابخانه و موزه ملی ملک در گستره فرهنگ و هنر سنتی ایرانی- اسلامی در سال ۱۳۹۸ خورشیدی، با تمرکز بر دو محور «کارگاه‌های آموزشی» و «نشست‌های پژوهشی»، در ۴ عنوان کارگاه آموزشی و ۳ عنوان نشست پژوهشی از ۲۹ فروردین ۱۳۹۷ خورشیدی آغاز می‌شود.

نام‌نویسی دوره‌های جدید آموزشی در حوزه هنرهای سنتی ایرانی- اسلامی/ به پیوست جدول دوره‌های بهار

​​آغاز چهارمین مرحله کارگاه‌های آموزشی و نشست‌های پژوهشی کتابخانه و موزه ملی ملک در سال 1398 خورشیدی

نام‌نویسی دوره‌های جدید آموزشی در حوزه هنرهای سنتی ایرانی- اسلامی/ به پیوست جدول دوره‌های بهار

نخستین مرحله کارگاه‌ها و نشست‌های آموزشی و پژوهشی کتابخانه و موزه ملی ملک در گستره فرهنگ و هنر سنتی ایرانی- اسلامی در سال 1398 خورشیدی، با تمرکز بر دو محور «کارگاه‌های آموزشی» و «نشست‌های پژوهشی»، در 4 عنوان کارگاه و دوره آموزشی و 3 عنوان نشست پژوهشی از 29 فروردین 1397 خورشیدی آغاز می‌شود.

به گزارش روابط عمومی موسسه کتابخانه و موزه ملی ملک، موقوفه آستان قدس رضوی، مرکز آموزش کتابخانه و موزه ملی ملک، همچون سال‌های گذشته، برای دوره‌های جدید آموزش هنرهای سنتی ایرانی- اسلامی در فصل بهار نام‌نویسی می‌کند. دوره‌های آموزشی «ترسیم هندسه نقوش گره‌های کمانی»، «نقاشی پشت شیشه و آینه»، «گل و مرغ (پیشرفته)» و «شیوه صورت‌سازی در نقاشی دوره قاجار» در محور «کارگاه‌های آموزشی» برگزار خواهد شد. سلسله نشست‌های پژوهشی در سه بخش «نقد و بررسی کتاب "نامه‌هایی به ناصرالدین شاه" (از مجموعه گنجینه ملک)»، «نگاهی به آثار و احوال میرزا علیقلی خویی استاد سیاه‌قلم در چاپ سنگی» و «علوم و فنون در ایران دوران اسلامی » نیز در محور «نشست‌های پژوهشی» میزبان دوستداران فرهنگ ایرانی- اسلامی خواهد بود.

مرکز آموزش هنرهای سنتی ایرانی- اسلامی در کتابخانه و موزه ملی ملک، در این مرحله تازه از کوشش‌های آموزشی و پژوهشی خود همچون گذشته از استادان بنام و برجسته در هر حوزه بهره گرفته است؛ سعید شکوری، مهرنوش بشارت، شکوفه جعفری و محمدمهدی شیرین‌کار در بخش کارگاه‌های آموزشی و جمشید کیان‌فر، مجید تفرشی، مجید عبد امین و اولریش مارزلف در بخش نشست‌های پژوهشی، تدریس و آموزش را در بزرگ‌ترین موقوفه فرهنگی ایران برعهده دارند. این کارگاه‌های آموزشی و نشست‌های پژوهشی در ساختمان کتابخانه و موزه ملی ملک در محوطه تاریخی باغ ملی تهران به نشانی «میدان امام خمینی (ره)، سردر باغ ملی، خیابان ملل متحد (میدان مشق)» برگزار می‌شود.

دوستداران و علاقه‌مندان حضور در این دوره‌های آموزشی و نام‌نویسی، پس از مشاهده جدول کارگاه‌های آموزشی و نشست‌های پژوهشی و آگاهی از جزییات برنامه‌ها، می‌توانند با شماره تلفن 66700878 (حوزه پژوهش و آموزش) تماس بگیرند یا حضوری به این بخش مراجعه کنند.

برچسب‌ها:

نظر شما: