نمایشگاه «کارگاه بایسنغر» در کتابخانه و موزه ملی ملک گشایش یافت

نمایشگاه «کارگاه بایسنغر» با حضور گسترده دوستداران فرهنگ و هنر در کتابخانه و موزه ملی ملک در روز سه‌شنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۲ گشایش یافت. بزرگ‌ترین موقوفه فرهنگی ایران در این نمایشگاه، گزیده آثار هنری مرتبط با بایسنغر میرزای تیموری را به نمایش درآورده است.

نمایشگاه «کارگاه بایسنغر» در کتابخانه و موزه ملی ملک گشایش یافت

با حضور گسترده دوستداران فرهنگ و هنر

نمایشگاه «کارگاه بایسنغر» در کتابخانه و موزه ملی ملک گشایش یافت

نمایشگاه «کارگاه بایسنغر» با حضور گسترده دوستداران فرهنگ و هنر در کتابخانه و موزه ملی ملک در روز سه‌شنبه 30 آبان 1402 گشایش یافت. بزرگ‌ترین موقوفه فرهنگی ایران در این نمایشگاه، گزیده آثار هنری مرتبط با بایسنغر میرزای تیموری را به نمایش درآورده است.

به گزارش روابط عمومی موسسه کتابخانه و موزه ملی ملک، موقوفه آستان قدس رضوی، نمایشگاه «کارگاه بایسنغر» از روز سه‌شنبه 30 آبان تا روز پنج‌شنبه 30 آذر 1402 در بزرگ‌ترین موقوفه فرهنگی ایران میزبان دوستداران هنر درخشان این سرزمین در دوران تیموری خواهد بود. بازدیدکنندگان در این نمایشگاه به گونه مجازی به کارگاه پرآوازه بایسنغر میرزا، امیرزاده تیموری خواهند رفت؛ کارگاهی که شاهکارهای بزرگ هنر ایران در آن روزگار همچون قرآن بایسنغری و شاهنامه بایسنغری در آن‌جا آفریده شدند.

کتابخانه و موزه ملی ملک دوستداران فرهنگ و هنر را به دیدار این نمایشگاه جذاب فرامی‌خواند. علاقه‌مندان برای تماشای نمایشگاه «کارگاه بایسنغر» می‌توانند از روز شنبه تا روز پنج‌شنبه از ساعت 9 تا ساعت 16 به ساختمان کتابخانه و موزه ملی ملک به نشانی «تهران، میدان امام خمینی، سردر باغ ملی، خیابان ملل متحد (میدان مشق)» مراجعه کنند.

برچسب‌ها:

نظر شما: