کارگاه «اصول تذهیب در خوش‌نویسی» در کتابخانه و موزه ملی ملک برگزار می‌شود

کتابخانه و موزه ملی ملک، کارگاه «اصول تذهیب در خوش‌نویسی» را به مناسبت دهه کرامت و هفته میراث فرهنگی و برگزاری نمایشگاه‌های تذهیب کهن و معاصر برگزار می‌کند.

کارگاه «اصول تذهیب در خوش‌نویسی» در کتابخانه و موزه ملی ملک برگزار می‌شود

به گزارش روابط عمومی کتابخانه و موزه ملی ملک، کارگاه «اصول تذهیب در قطعات خوش‌نویسی» با تدریس استاد سهیلا اسکندری در روز سه‌شنبه 8 خرداد 1403 از ساعت 10 تا ساعت 12 میزبان هنرجویان و هنردوستانی خواهد بود که در زمینه تذهیب و کتاب‌آرایی فعالیت می‌کنند یا به این هنر جذاب سنتی علاقه‌مندند.

این کارگاه با ظرفیت محدود و ارایه گواهی میزبان هنرجویان و دوستداران فرهنگ و هنر خواهد بود. علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیش‌تر و نام‌نویسی  با شماره تلفن زیر تماس بگیرند؛

021-66726613 (داخلی 132)

حاضران در این کارگاه تخصصی تذهیب و کتاب‌آرایی در کنار این برنامه‌ها می‌توانند از دو نمایشگاه «به لاجورد و به زر» (تذهیب به روایت آثار کهن) و «به روزگار اکنون» (منتخب آثار هنرمندان تذهیب‌گر معاصر) در کتابخانه و موزه ملی ملک بازدید کنند.

کتابخانه و موزه ملی ملک، دوستداران فرهنگ و هنر را به حضور در نشست‌ها و کارگاه‌های تخصصی تذهیب و کتاب‌آرایی، در ساختمان این موقوفه به نشانی «تهران، خیابان امام خمینی، خیابان سی تیر، خیابان یارجانی، خیابان ملل متحد (میدان مشق)» فرامی‌خواند.

برچسب‌ها:

نظر شما: