نشست تخصصی «کاربرد شوینده‌ها در حفاظت از پارچه‌های تاریخی» برگزار می‌شود

شوینده‌ها چه تاثیری در حفاظت از پارچه‌های تاریخی می‌توانند داشته باشند؟ آیا این مواد آسیب‌هایی به اینگونه پارچه‌ها وارد می‌آورند؟ برای حفاظت از پارچه‌ها و منسوجات تاریخی در زمینه شست‌وشو چه راهکارهایی وجود دارد؟ پاسخ این پرسش‌ها در نشست تخصصی «کاربرد شوینده‌ها در حفاظت از پارچه‌های تاریخی» در نخستین موزه وقفی- خصوصی ایران ارایه خواهد شد.

نشست تخصصی «کاربرد شوینده‌ها در حفاظت از پارچه‌های تاریخی» برگزار می‌شود

بیست و هفتمین نشست علمی کتابخانه و موزه ملی ملک در حوزه حفاظت و مرمت آثار تاریخی

نشست تخصصی «کاربرد شوینده‌ها در حفاظت از پارچه‌های تاریخی» برگزار می‌شود

شوینده‌ها چه تاثیری در حفاظت از پارچه‌های تاریخی می‌توانند داشته باشند؟ آیا این مواد آسیب‌هایی به اینگونه پارچه‌ها وارد می‌آورند؟ برای حفاظت از پارچه‌ها و منسوجات تاریخی در زمینه شست‌وشو چه راهکارهایی وجود دارد؟ پاسخ این پرسش‌ها در نشست تخصصی «کاربرد شوینده‌ها در حفاظت از پارچه‌های تاریخی» در نخستین موزه وقفی- خصوصی ایران ارایه خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی موسسه کتابخانه و موزه ملی ملک، موقوفه آستان قدس رضوی، نشست تخصصی «کاربرد شوینده‌ها در حفاظت از پارچه‌های تاریخی» با حضور مهری قبادی، استاد دانشگاه و کارشناس حوزه حفاظت و مرمت پارچه‌ها و منسوجات تاریخی در روز چهارشنبه 30 تیر 1395 خورشیدی ساعت 14 در بزرگ‌ترین موقوفه فرهنگی ایران برگزار خواهد شد.

کتابخانه و موزه ملی ملک از دوستداران فرهنگ و هنر ایرانی- اسلامی دعوت می‌کند در این نشست تخصصی در مکان این موقوفه به نشانی «تهران، میدان امام خمینی، سردر باغ ملی، خیابان ملل متحد» حضور یابند.

نظر شما: