​نمایشگاه «راویانِ کوچکِ انقلاب بزرگ»

​نمایشگاه «راویانِ کوچکِ انقلاب بزرگ» ۹ بهمن ۱۳۹۷

کتابخانه و موزه ملی ملک، نمایشگاه تمبرهای سال‌روز پیروزی انقلاب اسلامی را هم‌زمان با فرارسیدن دهه فجر به مناسبت فرارسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مردم ایران در سال 1357 برپا کرد.

به گزارش روابط عمومی موسسه کتابخانه و موزه ملی ملک، موقوفه آستان قدس رضوی، «راویانِ کوچکِ انقلاب بزرگ»، روایتی جذاب از خاطره‌های ایرانیان از پیروزی انقلاب‌شان در سال 1357 خورشیدی از دریچه تمبرهای یادبود ارایه می‌دهد. این نمایشگاه از روز هشتم بهمن تا پایان بهمن در سرسرای همکفِ بزرگ‌ترین موقوفه فرهنگی ایران از میهمانان و گردشگران میزبانی می‌کند. 33 تمبر یادبود سال‌گرد پیروزی انقلاب اسلامی در این نمایشگاه، گزیده تمبرهای منتشرشده در سال‌های پس از پیروزی انقلاب را دربرمی‌گیرند. نمایشگاه «راویانِ کوچکِ انقلاب بزرگ»، بازتابنده 40 سال انتشار تمبرهای سال‌روز پیروزی انقلاب اسلامی است. نخستین تمبرهای پس از انقلاب، در فروردین 1358 منتشر شد و تصویرهایی از قیام مردم بر خود داشت. داستان تمبرهای سال‌روز پیروزی انقلاب اسلامی از این‌پس آغاز شد.

کتابخانه و موزه ملی ملک، دوستداران فرهنگ و هنر اسلامی- ایرانی را به بازدید از نمایشگاه «راویانِ کوچکِ انقلاب بزرگ» فرامی‌خواند. این نمایشگاه از هشتم تا پایان بهمن 1397 خورشیدی هر روز به جز جمعه‌ها و تعطیلات رسمی، از ساعت 8:30 تا 16:15(پنج‌شنبه‌ها تا ساعت 15:15) در ساختمان کتابخانه و موزه ملی ملک در محوطه باغ ملی تهران به نشانی «میدان امام خمینی (ره)، سردر باغ ملی، خیابان ملل متحد (میدان مشق)» از دوستداران فرهنگ و هنر اسلامی- ایرانی میزبانی می‌کند.

برچسب‌ها:

نظر شما: