​کارگاه «میراث دانش و اندیشه خواجه نصیرالدین توسی»

​کارگاه «میراث دانش و اندیشه خواجه نصیرالدین توسی» ۱۲ اسفند ۱۳۹۷

کتابخانه و موزه ملی ملک، کارگاه آموزشی «میراث دانش و اندیشه خواجه نصیرالدین توسی» را با همکاری دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین توسی برگزار می‌کند.

به گزارش روابط عمومی موسسه کتابخانه و موزه ملی ملک، موقوفه آستان قدس رضوی، کارگاه آموزشی «میراث دانش و اندیشه خواجه نصیرالدین توسی»، در پیوستگی سلسله نشست‌های علوم و فنون در ایران اسلامی، با حضور و تدریس دکتر سیدحجت‌الحق حسینی، عضو هیات علمی دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین توسی در روز یک‌شنبه 12 اسفند 1397 خورشیدی از ساعت 14 به میزبانی از دوستداران فرهنگ و تمدن اسلامی- ایرانی می‌نشیند. تالار علوم در ایران اسلامی در کتابخانه و موزه ملی ملک میزبان این کارگاه خواهد بود.

کتابخانه و موزه ملی ملک، دوستداران فرهنگ و تمدن اسلامی- ایرانی را به حضور در کتابخانه و موزه ملی ملک، کارگاه آموزشی «میراث دانش و اندیشه خواجه نصیرالدین توسی»، از سلسله نشست‌های علوم و فنون در ایران دوران اسلامی در روز یک‌شنبه 12 اسفند 1397 خورشیدی از ساعت 14 فرامی‌خواند. حضور در این کارگاه آموزشی، رایگان و برای همگان آزاد است. این کارگاه آموزشی در ساختمان کتابخانه و موزه ملی ملک در محوطه تاریخی باغ ملی تهران به نشانی «میدان امام خمینی (ره)، سردر باغ ملی، خیابان ملل متحد (میدان مشق)» از دوستداران، علوم و دانش‌های قدیم میزبانی می‌کند.

برچسب‌ها:

نظر شما: