​برنامه‌های کتابخانه و موزه ملی ملک برای هفته کتاب

​برنامه‌های کتابخانه و موزه ملی ملک برای هفته کتاب ۲۱ آبان ۱۴۰۱

کتابخانه و موزه ملی ملک برنامه‌ها و رویدادهای گوناگون این گنجینه فرهنگی- تاریخی را برای هفته کتاب 1401 خورشیدی اعلام کرد. این برنامه‌ها به مناسبت سی‌امین هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران (با شعار «ما همانیم که می‌خوانیم») و هم‌زمان با گرامی‌داشت پنجاهمین سالگرد درگذشت حاج حسین آقا ملک بنیان‌گذار و واقف کتابخانه و موزه ملی ملک برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی موسسه کتابخانه و موزه ملی ملک، وقف‌شده بر آستان قدس رضوی، برنامه‌های ویژه هفته کتاب در بزرگ‌ترین موقوفه فرهنگی ایران، یک همایش، سه نشست علمی- پژوهشی، یک نمایشگاه محیطی (فیزیکی) و مجازی و چند نمایشگاه بیرونی، اهدای بسته‌های کتاب‌های چاپی، به همراه ارایه خدمات رایگان کتابخانه‌ای به پژوهشگران و معرفی شاهکارهای گنجینه نسخه‌های خطی و آثار تاریخی را دربرمی‌گیرد. این برنامه‌ها از 21 تا 27 آبان 1401 (هفته کتاب) اجرا می‌شود.

«همایش تجلیل از فهرست‌نگاری فعال و مستمر دستنویس‌های اسلامی در سه کتابخانه و مجموعه فرهنگی» (کتابخانه و مرکز اسناد آستان قدس رضوی، کتابخانه آیت‌الله مرعشی نجفی در قم، مرکز احیای میراث اسلامی) مهم‌ترین برنامه کتابخانه و موزه ملی ملک در هفته کتاب 1401 خواهد بود. این برنامه در روز چهارشنبه 25 آبان 1401 خورشیدی با همکاری خانه کتاب و ادبیات ایران، مجمع ذخایر اسلامی و کتابخانه و موزه ملی ملک برگزار می‌شود.

برچسب‌ها:

نظر شما: