جابه‌جایی زمان برگزاری نشست «نقش برجسته‌های کاغذی»

با توجه به اعلام دولت درباره تعطیلی استان تهران در روز دوشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۸ خورشیدی و دعوت از اقشار گوناگون مردم برای مشارکت در مراسم تشییع و تجلیل از سردار قهرمان ایران و اسلام، سپهبد شهید، قاسم سلیمانی،برگزاری نشست پژوهشی «نقش‌برجسته‌های کاغذی» در کتابخانه و موزه ملی ملک در زمانی دیگر برگزار خواهد شد. کتابخانه و موزه ملی ملک زمان بعدی برگزاری این نشست را به آگاهی دوستداران فرهنگ و هنر اسلامی- ایرانی می‌رساند.

جابه‌جایی زمان برگزاری نشست «نقش برجسته‌های کاغذی»

با توجه به تعطیلی روز دوشنبه 16 دی 1398

برگزاری نشست «نقش برجسته‌های کاغذی» به زمانی دیگر افتاد

با توجه به اعلام دولت درباره تعطیلی استان تهران در روز دوشنبه 16 دی 1398 خورشیدی و دعوت از اقشار گوناگون مردم برای مشارکت در مراسم تشییع و تجلیل از سردار قهرمان ایران و اسلام، سپهبد شهید، قاسم سلیمانی،برگزاری نشست پژوهشی «نقش‌برجسته‌های کاغذی» در کتابخانه و موزه ملی ملک در زمانی دیگر برگزار خواهد شد. کتابخانه و موزه ملی ملک زمان بعدی برگزاری این نشست را به آگاهی دوستداران فرهنگ و هنر اسلامی- ایرانی می‌رساند.

به گزارش روابط عمومی موسسه کتابخانه و موزه ملی ملک، موقوفه آستان قدس رضوی، نشست پژوهشی «نقش‌برجسته‌های کاغذی» با هدف شناخت تاریخچه و آثار هنر ناخنی در زمینه نقاشی و خوش‌نویسی و با تمرکز بر آثار ناخنی گنجینه کتابخانه و موزه ملی ملک که برپایه برنامه‌ریزی، در روز دوشنبه 16 دی 1398 از ساعت 14 در این موقوفه برگزار می‌شد، با توجه به تعطیلی استان تهران در این روز به زمانی دیگر جابه‌جا شد. کتابخانه و موزه ملی ملک از همراهی و هم‌گامی دوستداران و مخاطبان این موقوفه آستان قدس رضوی سپاسگزاری می‌کند.

برچسب‌ها:

نظر شما: