​برگزاری آیین گرامی‌داشت میلاد پیامبر اکرم (ص)

​برگزاری آیین گرامی‌داشت میلاد پیامبر اکرم (ص) ۲۵ آذر ۱۳۹۵

برگزاری آیین گرامی‌داشت میلاد پیامبر اکرم (ص)

هم‌زمان با برگزاری آیین گرامی‌داشت میلاد خجسته پیامبر اکرم (ص) در کتابخانه و موزه ملی ملک، دوستداران این گنجینه کهن، به مدت یک روز اداره نخستین موزه وقفی- خصوصی ایران و یکی از شش کتابخانه بزرگ کشور در حوزه نسخه‌های خطی را برعهده خواهند گرفت و آیین گرامی‌داشت میلاد را نیز برگزار خواهند کرد.

به گزارش روابط عمومی کتابخانه و موزه ملی ملک، موقوفه آستان قدس رضوی، آیین گرامی‌داشت میلاد خجسته پیامبر اکرم (ص) بر اساس وقف‌نامه حاج حسین آقا ملک، در روز پنج‌شنبه 25 آذر 1395 خورشیدی در این بزرگ‌ترین موقوفه فرهنگی ایران برگزار خواهد شد. در این روز اداره کتابخانه و موزه ملی ملک و برگزاری آیین گرامی‌داشت از سوی دوستداران معزز این موقوفه انجام می‌گیرد.

آیین گرامی‌داشت میلاد خجسته پیامبر اکرم (ص) در روز پنج‌شنبه 25 آذر 1395 خورشیدی ساعت 15 در کتابخانه و موزه ملی ملک به نشانی «میدان امام خمینی، سردر میدان مشق، خیابان ملل متحد» برگزار خواهد شد. دوستداران این گنجینه کهن از همه علاقه‌مندان به فرهنگ و هنر ایرانی- اسلامی دعوت می‌کنند در این مراسم حضور یابند و از هم‌زمان با آن از نمایشگاه‌های «قرآن بایسنغری»، «هفت اقلیم» و «شاهنامه چاپ سنگی» بازدید کنند. 

نظر شما: