خدمات‌رسانی روزانه کتابخانه و موزه ملی ملک از 4 بهمن 1399

کتابخانه و موزه ملی ملک، از روز شنبه ۴ بهمن ۱۳۹۹ خورشیدی از شنبه تا پنج‌شنبه، به گردشگران، دوستداران کتاب و پژوهشگران، خدمات فرهنگی می‌رساند. بزرگ‌ترین موقوفه فرهنگی ایران همچنین برای یاری‌رسانی به فرهنگ گردشگری کشور به ویژه تهران‌گردی، آمادگی دارد از بازدید تورهای تهران‌گردی با هماهنگی پیشین با رعایت دستورالعمل‌های بعداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی میزبانی کند.

خدمات‌رسانی روزانه کتابخانه و موزه ملی ملک از 4 بهمن 1399

با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی انجام می‌پذیرد

خدمات‌رسانی روزانه کتابخانه و موزه ملی ملک از 4 بهمن 1399

کتابخانه و موزه ملی ملک، از روز شنبه 4 بهمن 1399 خورشیدی از شنبه تا پنج‌شنبه، به گردشگران، دوستداران کتاب و پژوهشگران، خدمات فرهنگی می‌رساند. بزرگ‌ترین موقوفه فرهنگی ایران همچنین برای یاری‌رسانی به فرهنگ گردشگری کشور به ویژه تهران‌گردی، آمادگی دارد از بازدید تورهای تهران‌گردی با هماهنگی پیشین با رعایت دستورالعمل‌های بعداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی میزبانی کند.

به گزارش روابط عمومی موسسه کتابخانه و موزه ملی ملک، موقوفه آستان قدس رضوی، این گنجینه در دو بخش موزه و کتابخانه، از روز شنبه 4 بهمن 1399 خورشیدی هر روز به جز جمعه‌ها و تعطیلات رسمی، به گردشگران، دوستداران کتاب و پژوهشگران، خدمات فرهنگی می‌رساند. این موقوفه هر روز به جز جمعه‌ها و تعطیلات رسمی از ساعت 8:30 تا ساعت 14:30 میزبان گردشگران، دوستداران کتاب و پژوهشگران خواهد بود. همچنین تورهای تهران‌گردی با هماهنگی پیشین با رعایت دستورالعمل‌های بعداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی می‌توانند از تالارهای موزه‌ای کتابخانه و موزه ملی ملک بازدید کنند. این هماهنگی، در تماس با روابط عمومی موسسه کتابخانه و موزه ملی ملک به شماره تلفن 66751291 امکان‌پذیر خواهد بود.

خدمات مجازی و غیر حضوری بزرگ‌ترین موقوفه فرهنگی ایران به مخاطبان هم‌زمان با این خدمات‌رسانی پیوستگی خواهد یافت. دوستداران فرهنگ و هنر اسلامی- ایرانی می‌توانند همچون ماه‌های گذشته از خدمات مجازی و غیر حضوری کتابخانه و موزه ملی ملک بهره بگیرند.

فایل‌های راهنمای زیر را می‌توانید دریافت کنید و از شیوه‌های بهره‌گیری از خدمات کتابخانه‌ای و موزه‌ای در موسسه کتابخانه و موزه ملی ملک آگاهی یابید.

برچسب‌ها:

نظر شما: