میزبانی رایگان از دوستداران آثار تاریخی در دهه فجر

علاقه‌مندان به تماشای از گنجینه‌های تاریخی و فرهنگی می‌توانند در دهه فجر انقلاب اسلامی ایران، به رایگان از موزه ملی ملک بازدید کنند.

​به گزارش روابط عمومی موسسه کتابخانه و موزه ملی ملک، به مناسبت فرارسیدن دهه فجر و آغاز جشن‌های پیروزی انقلاب اسلامی در سال 1357 خورشیدی، موزه ملی ملک به رایگان از گردشگران و دوستداران تاریخ و آثار موزه‌ای میزبانی خواهد کرد. 

«سیدمجتبی حسینی» مدیرعامل موسسه کتابخانه و موزه ملی ملک در این‌باره گفت: «تالارهای سکه، نمایشگاه موقت مجموعه اهدایی بانو عزت‌ملک ملک، گنجینه آثار لاکی و قلمدان‌ها و دیگر نمایشگاه‌های موقت به ویژه در حوزه نسخه‌های خطی در موزه ملی ملک، اکنون برای خدمت‌رسانی به مخاطبان و علاقه‌مندان فعالیت می‌کنند و با فرارسیدن روزهای دهه فجر انقلاب اسلامی، علاقه‌مندان می‌توانند به رایگان، گنجینه چند هزار ساله موزه ملی ملک در حوزه آثار تاریخی و هنری را به تماشا بنشینند».
موزه ملی بر اساس تاکید واقف، مرحوم حاج حسین آقا ملک، هر روز هفته به جز جمعه‌ها و روزهای تعطیل، آماده میزبانی از دوستداران گنجینه‌های تاریخی و هنری است. مراجعه‌کنندگان می‌توانند از ساعت 8:15 تا ساعت 16:30 در تالارهای گوناگون نخستین موزه وقفی- خصوصی ایران، گذری خاطره‌انگیز بر تاریخ و فرهنگ چند هزار ساله ایران داشته باشند.

برچسب‌ها:

نظر شما: