بازدید رایگان از کتابخانه و موزه ملی ملک در دهه کرامت

دوستداران فرهنگ و هنر ایرانی، به مناسبت آغاز دهه کرامت و برگزاری نهمین جشنواره فرهنگی- هنری ماه هشتم در کتابخانه و موزه ملی ملک، از روز سه‌شنبه سوم تا پنج‌شنبه سیزدهم امرداد ۱۳۹۶ خورشیدی می‌توانند رایگان از بخش‌های گوناگون نخستین موزه وقفی- خصوصی ایران بازدید کرده، از برنامه‌های گوناگون فرهنگی و هنری به ویژه نمایشگاه‌های گوناگون جشنواره بهره بگیرند.

بازدید رایگان از کتابخانه و موزه ملی ملک در دهه کرامت

هم‌زمان با برگزاری نهمین جشنواره ماه هشتم و هشتادمین سال‌روز وقف موقوفه حاج حسین آقا ملک انجام می‌پذیرد

بازدید رایگان از کتابخانه و موزه ملی ملک در دهه کرامت

دوستداران فرهنگ و هنر ایرانی، به مناسبت آغاز دهه کرامت و برگزاری نهمین جشنواره فرهنگی- هنری ماه هشتم در کتابخانه و موزه ملی ملک، از روز سه‌شنبه سوم تا پنج‌شنبه سیزدهم امرداد 1396 خورشیدی می‌توانند رایگان از بخش‌های گوناگون نخستین موزه وقفی- خصوصی ایران بازدید کرده، از برنامه‌های گوناگون فرهنگی و هنری به ویژه نمایشگاه‌های گوناگون جشنواره بهره بگیرند.

به گزارش روابط عمومی کتابخانه و موزه ملی ملک، موقوفه آستان قدس رضوی، بازدید از تالارهای گوناگون موزه‌ای و نمایشگاه‌ها و حضور در نشست‌ها و کارگاه‌های تخصصی در حوزه هنرهای سنتی ایرانی- اسلامی، زمینه‌ای مناسب برای دوستداران فرهنگ و هنر است تا با حضور در این موقوفه 80 ساله از آن‌ها بهره بگیرند. کتابخانه و موزه ملی ملک در دهه کرامت 1395 خورشیدی که با هشتادمین سال‌روز وقف این گنجینه بزرگ هم‌زمانی یافته، برنامه‌های گوناگون در زمینه فرهنگ و هنر ایرانی- اسلامی به اجرا گذارده است. برای آگاهی از این برنامه‌ها می‌توانید به لینک زیر بروید؛

موسسه کتابخانه و موزه ملی ملک در محوطه تاریخی باغ ملی تهران به نشانی «میدان امام خمینی، سردر باغ ملی، خیابان ملل متحد» جای گرفته است و از روز شنبه تا روز پنج‌شنبه به جز روزهای تعطیل از ساعت 8:15 تا 16:45 به مخاطبان خود خدمات گوناگون فرهنگی ارایه می‌دهد.

نظر شما: