​زمان خدمات‌رسانی کتابخانه و موزه ملی ملک در نیمه نخست سال 1397

کتابخانه و موزه ملی ملک در نیمه نخست سال ۱۳۹۷ خورشیدی از ساعت ۸:۱۵ تا ساعت ۱۶:۴۵ به مخاطبان و مراجعه‌کنندگان، خدمات گوناگون فرهنگی در زمینه‌های کتابخانه‌ای و موزه‌ای می‌رساند.

​زمان خدمات‌رسانی کتابخانه و موزه ملی ملک در نیمه نخست سال 1397

زمان خدمات‌رسانی کتابخانه و موزه ملی ملک در نیمه نخست سال 1397

کتابخانه و موزه ملی ملک در نیمه نخست سال 1397 خورشیدی از ساعت 8:15 تا ساعت 16:45 به مخاطبان و مراجعه‌کنندگان، خدمات گوناگون فرهنگی در زمینه‌های کتابخانه‌ای و موزه‌ای می‌رساند.

به گزارش روابط عمومی موسسه کتابخانه و موزه ملی ملک، موقوفه آستان قدس رضوی، پژوهشگران و گردشگران و دوستداران کتاب و آثار موزه‌ای در شش ماهه نخست سال 1397 خورشیدی، هر روز به جز جمعه‌ها و تعطیلات رسمی، از ساعت 8:15 تا 16:45 از خدمات فرهنگی کتابخانه و موزه ملی ملک می‌توانند بهره بگیرند.

علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیش‌تر درباره چگونگی بهره‌گیری از خدمات تالارهای کتابخانه‌ای و نیز هماهنگی برای بازدید از تالارهای موزه‌ای با روابط عمومی موسسه کتابخانه و موزه ملی ملک با شماره تلفن 66751291 می‌توانند تماس بگیرند.

کتابخانه و موزه ملی ملک، نخستین موزه وقفی- خصوصی ایران و یکی از شش کتابخانه بزرگ نسخه‌های نفیس خطی در کشور است که حاج حسین آقا ملک، بازرگان فرهیخته، 81 سال پیش بر آستان قدس رضوی وقف کرده است. این گنجینه اکنون در محوطه تاریخی باغ ملی تهران به نشانی «میدان امام خمینی، سردر باغ ملی، خیابان ملل متحد» جای دارد و به دوستداران فرهنگ و هنر ایرانی- اسلامی خدمات گوناگون فرهنگی می‌رساند.

برچسب‌ها:

نظر شما: