​برگزاری آیین گرامی‌داشت میلاد امام حسین علیه‌السلام در کتابخانه و موزه ملی ملک

کتابخانه و موزه ملی ملک، آیین گرامی‌داشت میلاد امام حسین علیه‌السلام را در روز چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۳۹۷ خورشیدی ساعت ۱۵ برگزار می‌کند.

​برگزاری آیین گرامی‌داشت میلاد امام حسین علیه‌السلام در کتابخانه و موزه ملی ملک

برگزاری آیین گرامی‌داشت میلاد امام حسین علیه‌السلام در کتابخانه و موزه ملی ملک

کتابخانه و موزه ملی ملک، آیین گرامی‌داشت میلاد امام حسین علیه‌السلام را در روز چهارشنبه 29 فروردین 1397 خورشیدی ساعت 15 برگزار می‌کند.

به گزارش روابط عمومی موسسه کتابخانه و موزه ملی ملک، موقوفه آستان قدس رضوی، آیین گرامی‌داشت میلاد امام حسین علیه‌السلام، یکی از جشن‌های وقف‌نامه‌ای کتابخانه و موزه ملی ملک به سفارش حاج حسین آقا ملک در وقف‌نامه به شمار می‌آید که هر سال به سنت جاری نخستین موزه وقفی- خصوصی ایران و یکی از شش کتابخانه بزرگ کشور در حوزه نسخه‌های خطی بر اساس وقف‌نامه حاج حسین آقا ملک، با مجموعه‌ای از برنامه‌های فرهنگی و آیینی در بزرگ‌ترین موقوفه فرهنگی ایران برپا می‌شود. گشایش نمایشگاه «نمایشگاه منتخب هنر اسلامی ایرانی؛ دوره قاجار»، سخنرانی و منقبت‌خوانی مهم‌ترین برنامه‌های این آیین فرخنده را دربرمی‌گیرد.

کتابخانه و موزه ملی ملک، دوستداران فرهنگ و هنر اسلامی- ایرانی را به حضور در این آیین فرخنده در ساختمان این گنجینه به نشانی «تهران، میدان امام خمینی (ره)، سردر باغ ملی، خیابان ملل متحد» فرامی‌خواند.

برچسب‌ها:

نظر شما: