آیین سوگواری سیدالشهدا (ع) در خانه تاریخی ملک در بازار تهران برگزار شد

آیین سوگواری سیدالشهدا علیه‌السلام، برپایه وقف‌نامه حاج حسین آقا ملک، بنیان‌گذار و واقف کتابخانه و موزه ملی ملک، در روز دوشنبه هفتم محرم ۱۴۴۱ قمری (۱۶ شهریور ۱۳۹۸ خورشیدی) در خانه تاریخی ملک در بازار بین الحرمین تهران با حضور گسترده کارکنان این موقوفه و شهروندان سوگوار حسینی برگزار شد.

آیین سوگواری سیدالشهدا (ع) در خانه تاریخی ملک در بازار تهران برگزار شد

برپایه وقف‌نامه حاج حسین آقا ملک

آیین سوگواری سیدالشهدا (ع) در خانه تاریخی ملک در بازار تهران برگزار شد

آیین سوگواری سیدالشهدا علیه‌السلام، برپایه وقف‌نامه حاج حسین آقا ملک، بنیان‌گذار و واقف کتابخانه و موزه ملی ملک، در روز شنبه هفتم محرم 1441 قمری (16 شهریور 1398 خورشیدی) در خانه تاریخی ملک در بازار بین الحرمین تهران با حضور گسترده کارکنان این موقوفه و شهروندان سوگوار حسینی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی موسسه کتابخانه و موزه ملی ملک، موقوفه آستان قدس رضوی، به موجب سفارش «حاج حسین آقا ملک» واقف این مجموعه در وقف‌نامه، از هفتم تا یازدهم محرم، خدمات‌رسانی فرهنگی کتابخانه و موزه به مخاطبان موقتا متوقف و در این روزها مجلس عزاداری برپا می‌شود. در این مجلس سوگواری سه روضه‌خوان و سخنران، حجت‌الاسلام و المسلمین سیدصدرالدین شریعتی امام جماعت مسجد قبا، آیت‌الله شیخ حسن همتی استاد دانشگاه و حجت‌الاسلام و المسلمین شیخ‌زاده استاد اخلاق و پژوهشگر مسایل دینی، برپایه سفارش واقف در سوگ و رثای حضرت سیدالشهدا علیه‌السلام و یاران باوفایشان روضه‌خوانی و سخنرانی کردند.

گزیده‌ای از تصویرهای آیین سوگواری سیدالشهدا علیه‌السلام در هفتمین روز محرم را در ادامه می‌توانید ببینید؛

برچسب‌ها:

نظر شما: