«دفتر وقف، نذر و اهدا» و «کافه کتاب ملک» در خانه تاریخی ملک گشایش می‌یابد

دفتر وقف، نذر و اهدای کتابخانه و موزه ملی ملک، در خانه تاریخی ملک در روز یک‌شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۹ خورشیدی به همراه «کافه کتاب ملک» هم‌زمان با خجسته‌زادروز حضرت زینب سلام‌الله علیها با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی گشایش می‌یابد.

«دفتر وقف، نذر و اهدا» و «کافه کتاب ملک» در خانه تاریخی ملک گشایش می‌یابد

هم‌زمان با میلاد حضرت زینب سلام‌الله علیها

«دفتر وقف، نذر و اهدا» و «کافه کتاب ملک» در خانه تاریخی ملک گشایش می‌یابد

دفتر وقف، نذر و اهدای کتابخانه و موزه ملی ملک، در خانه تاریخی ملک در روز یک‌شنبه 30 آذر 1399 خورشیدی به همراه «کافه کتاب ملک» هم‌زمان با خجسته‌زادروز حضرت زینب سلام‌الله علیها با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی گشایش می‌یابد.

به گزارش روابط عمومی موسسه کتابخانه و موزه ملی ملک، موقوفه آستان قدس رضوی، پایه‌گذاری دفتر وقف، نذر و اهدا، تازه‌ترین کوشش فرهنگی کتابخانه و موزه ملی ملک در گسترش فرهنگ نیکوکاری فرهنگی و پایبندی به مسوولیت اجتماعی به شمار می‌آید. نیکوکاران و نیک‌اندیشان به ویژه دارندگان کتاب‌ها، کتابخانه‌ها و مجموعه‌های شخصی و خانوادگی آثار تاریخی، با گشایش این دفتر از این‌پس می‌توانند با دریافت مشاوره درباره چگونگی پاسداری و ماندگاری مجموعه‌های شخصی و خانوادگی، از برنامه‌های این موقوفه آستان قدس رضوی در چگونگی پشتیبانی از اندیشه‌های نیک واقفان، ناذران و اهداکنندگان آگاهی یابند. هم‌زمان با گشایش این دفتر در خانه تاریخی ملک (مکان پیشین کتابخانه و موزه ملی ملک) در روز یک‌شنبه 30 آذر 1399 خورشیدی از ساعت 10:30، کافه کتاب ملک نیز در مسیر کاربری‌بخشی فرهنگی- گردشگری به بخش‌های گوناگون خانه تاریخی ملک گشایش می‌یابد.

تقدیر از مهدی قندهاریون، اهداکننده آثار تاریخی- فرهنگی به کتابخانه و موزه ملی ملک، از دیگر برنامه‌های این آیین خواهد بود. مهدی قندهاریان مجموعه‌ای از آثار شخصی تاریخی را در آذر 1399 خورشیدی به کتابخانه و موزه ملی ملک اهدا کرده است.

برچسب‌ها:

نظر شما: