بسته محصولات فرهنگی (کتاب، کاتالوگ و لوح فشرده) با تخفیف ویژه

فروشگاه مجازی موسسه کتابخانه و موزه ملی ملک، یک بسته محصولات فرهنگی با تخفیف ویژه به مناسبت فرارسیدن دهه کرامت ۱۴۰۰ به دوستداران فرهنگ و هنر ارایه کرد.

بسته محصولات فرهنگی (کتاب، کاتالوگ و لوح فشرده) با تخفیف ویژه

فروشگاه مجازی کتابخانه و موزه ملی ملک به مناسبت دهه کرامت 1400 عرضه می‌کند

بسته محصولات فرهنگی (کتاب، کاتالوگ و لوح فشرده) با تخفیف ویژه

فروشگاه مجازی موسسه کتابخانه و موزه ملی ملک، یک بسته محصولات فرهنگی با تخفیف ویژه به مناسبت فرارسیدن دهه کرامت 1400 به دوستداران فرهنگ و هنر ارایه کرد.

به گزارش روابط عمومی موسسه کتابخانه و موزه ملی ملک، موقوفه آستان قدس رضوی، بسته محصولات فرهنگی فروشگاه مجازی موسسه کتابخانه و موزه ملی ملک، سه کتاب، یک کاتالوگ تخصصی و یک لوح فشرده علمی و پژوهشی را دربرمی‌گیرد که به مناسبت دهه کرامت 1400 با تخفیف 25 درصد به دوستداران فرهنگ و هنر عرضه شده است.

کتاب‌های «سکه‌های ایران زمین»، «صلوات خاصه امام رضا علیه‌السلام» به خط محمد تقی مشهدی و مجموعه پنج جلدی «درآمدی بر هنر اسلامی-ایرانی»، به همراه کاتالوگ تخصصی «شفاخانه (گیاهان شفابخش به روایت طب سنتی اسلامی» و لوح فشرده «بازماندگان فلزی تاریخ» (تاریخ ضرب سکه به روایت سکه‌های تاریخی کتابخانه و موزه ملی ملک) در این بسته با تخفیف ویژه برای بهره‌مندی دوستداران فرهنگ و هنر به ویژه پژوهشگران و اندیشمندان در گستره‌های هنر و علوم انسانی گرد آمده‌اند. مجموع بهای کامل این بسته دو میلیون و 300 هزار ریال است که با تخفیف 25 درصدی و کاهش 580 هزار ریال، به بهای یک میلیون 720 هزار ریال به مخاطبان عرضه خواهد شد.

علاقه‌مندان به خرید این بسته ویژه محصولات فرهنگی می‌توانند به فروشگاه مجازی محصولات فرهنگی موسسه کتابخانه و موزه ملی ملک به نشانی shop.malekmuseum.org مراجعه کرده، خرید خود را به شیوه مجازی انجام داده، کتاب را از راه پست دریافت کنند. همچنین برای دریافت آگاهی‌های بیش‌تر در این‌باره با شماره تلفن مستقیم 66759775 تماس بگیرند.

برچسب‌ها:

نظر شما: