حضور مؤسسه کتابخانه و موزه ملی ملک در نمایشگاه کتاب

به گزارش روابط عمومی مؤسسه کتابخانه و موزه ملی ملک، بار دیگرکتابخانه ملک در بیست و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران به علاقمندان معرفی میشود.

حضور مؤسسه کتابخانه و موزه ملی ملک در نمایشگاه کتاب

کتابخانه و موزه ملی ملک با حضور در بیست و سومین نمایشگاه کتاب تهران به معرفی انتشارات خود شامل کتب، کارت پستال ها، پوسترهای چاپ شده و ... میپردازد. روز 5شنبه مورخ 16/2/89 در غرفه سرای اهل قلم نشستی با موضوع آثار ایران در حافظه جهانی برگزار شد. در این نشست که با حضور دکتر علی اکبر اشعری رئیس سازمان اسناد وکتابخانه ملی، مهندس فریبا فرزام و دکتر سعیدآبادی انجام گرفت، به معرفی 5 نسخه از خمسه نظامی متعلق به 5 مؤسسه مختلف که برای ثبت در حافظه جهانی معرفی شده است پرداختند و به این مؤسسات که یکی از آنها مؤسسه کتابخانه و موزه ملک بود گواهی ثبت حافظه جهانی اهدا شد که این گواهی به سید مجتبی حسینی مدیرعامل کتابخانه و موزه ملی ملک داده شد.

علاقمندان جهت بازدید از محصولات کتابخانه و موزه ملی ملک در نمایشگاه کتاب میتوانند به مصلای تهران، شبستان اصلی، غرفه مؤسسات فرهنگی آستان قدس رضوی مراجعه کنند. همچنین میتوانند جهت سفارش محصولات فرهنگی با مراجعه به سایت www.malekmusum.org و از طریق ارسال ایمیل به آدرس info@malekmuseum.org این محصولات را تهیه کنند.

برچسب‌ها:

نظر شما: