چه پیوندهای شاعرانه‌ای میان ایران و عراق از قدیم تاکنون بوده است

سومین نشست همایش بین‌المللی میراث مشترک ایران و عراق با عنوان «پیوندهای شاعرانه میان ایران و عراق از قدیم تاکنون» روز سه‌شنبه۷ بهمن ۱۳۹۳ خورشیدی ساعت ۱۵ در کتابخانه و موزه ملی ملک برگزار می‌شود.

چه پیوندهای شاعرانه‌ای میان ایران و عراق از قدیم تاکنون بوده است

برگزاری سومین نشست همایش بین‌المللی میراث مشترک ایران و عراق در کتابخانه و موزه ملی ملک

چه پیوندهای شاعرانه‌ای میان ایران و عراق از قدیم تاکنون بوده است

سومین نشست همایش بین‌المللی میراث مشترک ایران و عراق با عنوان «پیوندهای شاعرانه میان ایران و عراق از قدیم تاکنون» روز سه‌شنبه ۷ بهمن ۱۳۹۳ خورشیدی ساعت ۱۵ در کتابخانه و موزه ملی ملک برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی موسسه کتابخانه و موزه ملی ملک، موقوفه آستان قدس رضوی، «پیوندهای شاعرانه میان ایران و عراق از قدیم تاکنون»، سومین نشست از مجموعه نشست‌های همایش بین‌المللی میراث مشترک ایران و عراق است که با کوشش و همکاری مجمع ذخائر اسلامی، موسسه تاریخ علم و فرهنگ (قم- ایران) و کتابخانه و موزه ملی ملک برگزار می‌شود. در این نشست، دکتر «محمد خاقانی» عضو هیات علمی دانشگاه اصفهان، دکتر «نصرالله شاملی» استاد و عضو هیات علمی دانشگاه اصفهان، دکتر «ماجد نجاریان» استاد دانشگاه آزاد اصفهان واحد فلاورجان، «مقبل» از شاعران معاصر عراق، دکتر «عبدالغنی ایروانی‌زاده» استاد و عضو هیات علمی دانشگاه اصفهان و «فرزانه واعظی» دانشجوی دکترای ادبیات، سخنرانی خواهند کرد.

در کنار این نشست، نمایشگاه میراث مشترک ایران و عراق به روایت آثار کتابخانه و موزه ملی ملک برپا شده است که بخشی از نخستین همایش بین‌المللی میراث مشترک ایران و عراق به شمار می‌آید. این نمایشگاه از روز پنج‌شنبه ۱۸ دی ۱۳۹۳ خورشیدی در کتابخانه و موزه ملی ملک گشایش یافته و در آن جلوه‌هایی از میراث مشترک ایران و عراق به روایت آثار کتابخانه و موزه ملی ملک به نمایش درآمده است.

کتابخانه و موزه ملی ملک از دوستداران و علاقه‌مندان به حضور در نشست‌های علمی دعوت می‌کند در این نشست حضور یابند. کتابخانه و موزه ملی ملک در محوطه باغ ملی تهران به نشانی «تهران، میدان امام خمینی، سردر میدان مشق، خیابان ملل متحد» قرار دارد. 

برچسب‌ها:

نظر شما: