نمایشگاه آثار نقاشی پشت شیشه در کتابخانه و موزه ملی ملک برگزار می‌شود

کتابخانه و موزه ملی ملک، نمایشگاهی از آثار نقاشی پشت شیشه استاد مهرنوش بشارت و هنرجویان وی را هم‌زمان با آیین گرامی‌داشت میلاد حضرت فاطمه سلام‌علیها در روز پنج‌شنبه ۲۰ فروردین ۱۳۹۴ خورشیدی برگزار می‌کند.

نمایشگاه آثار نقاشی پشت شیشه در کتابخانه و موزه ملی ملک برگزار می‌شود

هم‌زمان با آیین گرامی‌داشت میلاد حضرت فاطمه سلام‌علیها در موقوفه آستان قدس رضوی

نمایشگاه آثار نقاشی پشت شیشه در کتابخانه و موزه ملی ملک برگزار می‌شود

کتابخانه و موزه ملی ملک، نمایشگاهی از آثار نقاشی پشت شیشه استاد مهرنوش بشارت و هنرجویان وی را هم‌زمان با آیین گرامی‌داشت میلاد حضرت فاطمه سلام‌علیها در روز پنج‌شنبه ۲۰فروردین ۱۳۹۴ خورشیدی برگزار می‌کند.

به گزارش روابط عمومی موسسه کتابخانه و موزه ملی ملک، موقوفه آستان قدس رضوی، آثار نقاشی پشت شیشه استاد مهرنوش بشارت و هنرجویان وی، با مضمون‌ها و موضوعات حماسی، مذهبی، خط و نقاشی، گل و مرغ و شمایل‌کشی اجرا شده است. این نمایشگاه در روز پنج‌شنبه ۲۰ فروردین ۱۳۹۴ خورشیدی هم‌زمان با برگزاری آیین گرامی‌داشت میلاد حضرت فاطمه سلام‌الله علیها با حضور دوستداران فرهنگ و هنر ایرانی- اسلامی برگزار می‌شود. همچنین دوستداران و علاقه‌مندان می‌توانند در کنار نمایشگاه، به تماشای یک جلسه از دوره آموزشی نقاشی پشت شیشه با حضور استاد و هنرجویان بنشینند و با این هنر قدیم بیش‌تر آشنا شوند. علاقه‌مندان به بازدید از این نمایشگاه می‌توانند در مراسم حضور یابند.

موسسه کتابخانه و موزه ملی ملک، نخستین موزه وقفی- خصوصی ایران و یکی از شش کتابخانه بزرگ کشور در حوزه نسخه‌های نفیس خطی است که در محوطه تاریخی باغ ملی تهران به نشانی «میدان امام خمینی، سردر میدان مشق، خیابان ملل متحد» جای گرفته است. 

برچسب‌ها:

نظر شما: