آیین‌های پهلوانی و زورخانه‌ای در کتابخانه و موزه ملی ملک برگزار می‌شود

گروهی از فعالان روزخانه‌ای به مناسبت آیین گرامی‌داشت میلاد امام علی علیه‌السلام در کتابخانه و موزه ملی ملک گردهم می‌آیند تا با اجرای آیین‌ها پهلوانی، یاد مولای متقیان را گرامی بدارند.

آیین‌های پهلوانی و زورخانه‌ای در کتابخانه و موزه ملی ملک برگزار می‌شود

هم‌زمان با آیین گرامی‌داشت میلاد حضرت علی علیه‌السلام در بزرگ‌ترین موقوفه فرهنگی ایران

آیین‌های پهلوانی و زورخانه‌ای در کتابخانه و موزه ملی ملک برگزار می‌شود

گروهی از فعالان زورخانه‌ای به مناسبت آیین گرامی‌داشت میلاد امام علی علیه‌السلام در کتابخانه و موزه ملی ملک گردهم می‌آیند تا با اجرای آیین‌ها پهلوانی، یاد مولای متقیان را گرامی بدارند.

به گزارش روابط عمومی موسسه کتابخانه و موزه ملی ملک، موقوفه آستان قدس رضوی، هر سال به سنت جاریِ نخستین موزه وقفی- خصوصی ایران و یکی از شش کتابخانه بزرگ کشور در حوزه نسخه‌های خطی بر اساس وقف‌نامه حاج حسین آقا ملک، آیین گرامی‌داشت میلاد امام علی علیه‌السلام برگزار می‌شود. آیین‌های پهلوانی همچون سال‌های گذشته مهم‌ترین بخش این آیین گرامی‌داشت را در سال 1395 خورشیدی دربرمی‌گیرد.

دوستداران فرهنگ و هنر ایرانی- اسلامی با حضور در این مراسم می‌توانند به تماشای گوشه‌ای جذاب از فرهنگ قدیم ایران و اسلام بنشینند. آیین گرامی‌داشت میلاد حضرت علی علیه‌السلام در روز چهارشنبه یکم اردیبهشت 1395 خورشیدی ساعت 17 در موسسه کتابخانه و موزه ملی ملک برگزار می‌شود.

کتابخانه و موزه ملی ملک از دوستداران فرهنگ و هنر ایرانی- اسلامی دعوت می‌کند در این آیین گرامی‌داشت حضور یابند. این گنجینه در محوطه تاریخی باغ ملی تهران به نشانی «میدان امام خمینی، سردر میدان مشق، خیابان ملل متحد» جای گرفته است.

نظر شما: