نشست‌های پنج‌گانه «تحلیلی بر نسخه‌نگاره‌های دوران اسلامی» در کتابخانه و موزه ملی ملک

نشست‌های پنج‌گانه «تحلیلی بر نسخه‌نگاره‌های دوران اسلامی» با همکاری گروه باستان‌شناسی و هنر شورای بررسی متون و کتب علوم انسانی، انجمن علمی باستان‌شناسی ایران و کتابخانه و موزه ملی ملک از ۳۰ بهمن تا ۴ اسفند ۱۳۹۵ خورشیدی در بزرگ‌ترین موقوفه فرهنگی ایران برگزار می‌شود.

نشست‌های پنج‌گانه «تحلیلی بر نسخه‌نگاره‌های دوران اسلامی» در کتابخانه و موزه ملی ملک

با سخنرانی دکتر عبدالمجید شریف‌زاده، پژوهشگر هنرهای سنتی در بزرگ‌ترین موقوفه فرهنگی ایران

نشست‌های پنج‌گانه «تحلیلی بر نسخه‌نگاره‌های دوران اسلامی» در کتابخانه و موزه ملی ملک

نشست‌های پنج‌گانه «تحلیلی بر نسخه‌نگاره‌های دوران اسلامی» با همکاری گروه باستان‌شناسی و هنر شورای بررسی متون و کتب علوم انسانی، انجمن علمی باستان‌شناسی ایران و کتابخانه و موزه ملی ملک از 30 بهمن تا 4 اسفند 1395 خورشیدی در بزرگ‌ترین موقوفه فرهنگی ایران برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی موسسه کتابخانه و موزه ملی ملک، موقوفه آستان قدس رضوی، دکتر سیدعبدالمجید شریف‌زاده، پژوهشگر و صاحب‌نظر برجسته هنرهای سنتی در پنج نشست سخنرانی «تحلیلی بر نسخه‌نگاره‌های دوران اسلامی» از روز شنبه 30 بهمن تا روز چهارشنبه 4 اسفند 1395 خورشیدی از ساعت 14 تا 16 در تالار همایش‌های کتابخانه و موزه ملی ملک درباره نسخه‌نگاره‌های دوران اسلامی سخن می‌راند.

شریف‌زاده، عضو کمسیون هنر و معماری شورای عالی انقلاب فرهنگی و پژوهشگر حوزه هنرهای سنتی ایرانی- اسلامی، پیش از این در برنامه‌هایی گوناگون در زمینه‌هایی همسان موضوع این نشست‌ها به عنوان مدرس یا سخنران با کتابخانه و موزه ملی ملک همکاری داشته است.

کتابخانه و موزه ملی ملک از همه دوستداران فرهنگ و هنر ایرانی- اسلامی دعوت می‌کند در نشست‌های پنج‌گانه «تحلیلی بر نسخه‌نگاره‌های دوران اسلامی» در ساختمان این موقوفه به نشانی «تهران، میدان امام خمینی، سردر باغ ملی، خیابان ملل متحد (محوطه تاریخی باغ ملی)» حضور یابند.

کتابخانه و موزه ملی ملک، نخستین موزه وقفی- خصوصی ایران و یکی از شش کتابخانه بزرگ کشور در حوزه نسخه‌های خطی به شمار می‌آید که حاج حسین آقا ملک، بازرگان و زمین‌دار بزرگ در سال 1316 خورشیدی بر آستان قدس رضوی وقف کرده است.

نظر شما: