​توقف یک‌روزه خدمات‌رسانی کتابخانه و موزه ملی ملک در 8 تیر 1396

خدمات فرهنگی کتابخانه و موزه ملی ملک به گردشگران و پژوهشگران ارجمند در روز پنج‌شنبه ۸ تیر ۱۳۹۶ خورشیدی به دلیل پاره‌ای تغییرات درونی و سم‌پاشی ساختمان به مدت یک روز متوقف خواهد شد.

​توقف یک‌روزه خدمات‌رسانی کتابخانه و موزه ملی ملک در 8 تیر 1396

توقف یک‌روزه خدمات‌رسانی کتابخانه و موزه ملی ملک در 8 تیر 1396

خدمات فرهنگی کتابخانه و موزه ملی ملک به گردشگران و پژوهشگران ارجمند در روز پنج‌شنبه 8 تیر 1396 خورشیدی به دلیل پاره‌ای تغییرات درونی و سم‌پاشی ساختمان به مدت یک روز متوقف خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی کتابخانه و موزه ملی ملک، موقوفه آستان قدس رضوی، مراجعه‌کنندگان به این گنجینه تاریخی هر روز به جز جمعه‌ها و تعطیلات رسمی از ساعت 8:30 تا 16:45 می‌توانند از خدمات گوناگون در دو بخش کتابخانه و موزه بهره بگیرند. این موسسه اما در روز پنج‌شنبه 8 تیر 1396 خورشیدی به دلیل پاره‌ای تغییرات درونی و سم‌پاشی ساختمان، به مدت یک روز امکان ارایه خدمات به بازدیدکنندگان و مراجعه‌کنندگان را ندارد. کتابخانه و موزه ملی ملک با سپاس فراوان از پژوهشگران و گردشگران گرامی، خدمات خود را در روزهای بعد همچون گذشته ارایه خواهد داد.

کتابخانه و موزه ملی ملک، نخستین موزه وقفی- خصوصی ایران و یکی از شش کتابخانه بزرگ کشور در حوزه نسخه‌های خطی به شمار می‌آید که حاج حسین آقا ملک، بنیان‌گذار آن، در سال 1316 خورشیدی بر آستان قدس رضوی وقف کرده است. این گنجینه که اکنون در محوطه تاریخی باغ ملی تهران جای گرفته است، بر اساس وقف‌نامه و ضوابط آستان قدس رضوی به عنوان متولی و بر مبنای مقررات عمومی کشور اداره می‌شود و به بخش‌های گوناگون جامعه خدمات فرهنگی می‌رساند. 

نظر شما: