شماری از اعضای جامعه معلولین ایران از کتابخانه و موزه ملی ملک بازدید کردند

شماری از اعضای جامعه معلولین ایران، در روز ششم آبان ۱۳۹۷ خورشیدی هم‌زمان با هشتاد و یکمین سال‌روز وقف کتابخانه و موزه ملی ملک، از این گنجینه بزرگ تاریخی- فرهنگی بازدید کردند.

شماری از اعضای جامعه معلولین ایران از کتابخانه و موزه ملی ملک بازدید کردند

هم‌زمان با هشتاد و یکمین سال‌روز وقف بزرگ‌ترین موقوفه فرهنگی ایران

شماری از اعضای جامعه معلولین ایران از کتابخانه و موزه ملی ملک بازدید کردند

شماری از اعضای جامعه معلولین ایران، در روز ششم آبان 1397 خورشیدی هم‌زمان با هشتاد و یکمین سال‌روز وقف کتابخانه و موزه ملی ملک، از این گنجینه بزرگ تاریخی- فرهنگی بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی موسسه کتابخانه و موزه ملی ملک، موقوفه آستان قدس رضوی، بازدید از تالارهای گوناگون موزه‌ای و آشنایی با گنجینه سه هزار ساله آثار تاریخی- فرهنگی در بزرگ‌ترین موقوفه فرهنگی ایران، بخشی از تور ویژه بازدید اعضای جامعه معلولین ایران به شمار می‌آمد. آشنایی با حاج حسین آقا ملک، بنیان‌گذار و واقف کتابخانه و موزه ملی ملک و دیدار تالارهای سکه، هنر و زندگی، کمال‌الملک، خوش‌نویسی و نگارگری، تمبر، هزارداستان، آثار لاکی و نمایشگاه آثار اهدایی بانو عزت‌ملک ملک، روزی جذاب برای این میهمانان و کتابخانه و موزه ملی ملک پدید آورد. کتابخانه و موزه ملی ملک، از کم‌شمار موزه‌های کشور است که امکاناتی زیرساختی برای بازدید و جابه‌جایی معلولان و جانبازان گرامی دارد، از این‌رو میهمانان گران‌قدر به سادگی می‌توانند در تالارها و طبقه‌های ساختمان این گنجینه رفت‌وآمد کرده، به تماشای تالارها و آثار موزه‌ای بنشینند.

در ادامه گزیده تصویرهای بازدید اعضای جامعه معلولین ایران از بزرگ‌ترین موقوفه فرهنگی ایران را می‌بینید؛

برچسب‌ها:

نظر شما: