تور آشنایی با موقوفه ملک در دو نوبت برگزار می‌شود

نخستین دوره تور ویژه «آشنایی با موقوفه ملک» هم‌زمان با برگزاری دهمین جشنواره فرهنگی- هنری ماه هشتم در نخستین موزه وقفی- خصوصی ایران در روزهای پنج‌شنبه ۱۳ و سه‌شنبه ۱۸ تیر ۱۳۹۸ خورشیدی برگزار می‌شود. درهای پشت صحنه کتابخانه و موزه ملی ملک در کنار تالارهای موزه‌ای، در این برنامه جذاب و متفاوت، به مناسبت فرارسیدن جشن‌های زادروز امام رضا علیه‌السلام و دهه کرامت برای میهمانان و گردشگران این تور گشوده خواهد شد تا در کنار تالارهای موزه‌ای، از مکان‌های نادیده این گنجینه بزرگ نیز بازدید کنند.

تور آشنایی با موقوفه ملک در دو نوبت برگزار می‌شود

گام به گام با یازدهمین جشنواره ماه هشتم در بزرگ‌ترین موقوفه فرهنگی ایران؛ «دیدار با نخستین موزه وقفی- خصوصی ایران و نادیده‌های آن»

تور آشنایی با موقوفه ملک در دو نوبت برگزار می‌شود

نخستین دوره تور ویژه «آشنایی با موقوفه ملک» هم‌زمان با برگزاری یازدهمین جشنواره فرهنگی- هنری ماه هشتم در نخستین موزه وقفی- خصوصی ایران در روزهای پنج‌شنبه 13 و سه‌شنبه 18 تیر 1398 خورشیدی برگزار می‌شود. درهای پشت صحنه کتابخانه و موزه ملی ملک در کنار تالارهای موزه‌ای، در این برنامه جذاب و متفاوت، به مناسبت فرارسیدن جشن‌های زادروز امام رضا علیه‌السلام و دهه کرامت برای میهمانان و گردشگران این تور گشوده خواهد شد تا در کنار تالارهای موزه‌ای، از مکان‌های نادیده این گنجینه بزرگ نیز بازدید کنند.

به گزارش روابط عمومی موسسه کتابخانه و موزه ملی ملک، موقوفه آستان قدس رضوی، کتابخانه و موزه ملی ملک، دوستداران خود را فرامی‌خواند در تالارهای موزه‌ای و بخش‌های نادیده این گنجینه همچون بخش‌های کارگاهی و مخزن‌ها پای گذارده، زیبایی‌های تاریخ و فرهنگ این سرزمین را از دریچه‌ای دیگر ببینند و درباره‌شان بشنوند و در یک همراهی دوستانه به سفری پرماجرا بیایند؛ درهای همه بخش‌های موزه ملی ملک، از تالارهای گوناگون تا بخش‌های کارگاهی بر میهمانان گشوده می‌شود. راهنمایان گردشگری و موزه، میهمانان را در این سفر تاریخی همراهی می‌کنند تا نیم‌روزی به یادماندنی برایشان رقم بزنند. دوستداران فرهنگ و هنر اسلامی- ایرانی، آثار درخشان گنجینه کتابخانه و موزه ملی ملک و گوشه‌های نادیده یکی از قدیمی‌ترین و بزرگ‌ترین مجموعه‌های وقفی کشور را با تور آشنایی با موقوفه ملک تجربه خواهند کرد. آن‌ها در این تور با راهنمایی موزه‌دارانِ باتجربه مجموعه، به تاریخ ایران و گنجینه ملک سفر کرده، به دیدار بخش‌های کارگاهی و مخزن‌های موسسه ملک خواهند رفت.

«تور آشنایی با موقوفه ملک» در روزهای پنج‌شنبه 13 و سه‌شنبه 18 تیر 1398 خورشیدی از ساعت 9 پذیرای 35 نفر خواهد بود. دوستداران حضور در این تور می‌توانند در روز سه‌شنبه 11 تیر 1398 خورشیدی از ساعت 10 تا 13 با شماره تلفن 66700988 (داخلی 109) تماس گرفته و نام خود را به عنوان میهمان تور بنویسند. با توجه به محدودیت ظرفیت، اولویت با آن دسته از دوستدارانی خواهد بود که زودتر تماس بگیرند.

برچسب‌ها:

نظر شما: