کارگاه رایگان «طب سنتی بر اساس رساله ذهبیه» در کتابخانه و موزه ملی ملک برگزار می‌شود

کتابخانه و موزه ملی ملک، کارگاه «طب سنتی بر اساس رساله ذهبیه» را هم‌زمان با برگزاری یازدهمین جشنواره فرهنگی- هنری ماه هشتم در دهه کرامت ۱۳۹۸ خورشیدی و جشن‌های فرخنده‌زادروز امام رضا علیه‌السلام در این گنجینه برگزار می‌کند.

کارگاه رایگان «طب سنتی بر اساس رساله ذهبیه» در کتابخانه و موزه ملی ملک برگزار می‌شود

گام به گام با یازدهمین جشنواره ماه هشتم در بزرگ‌ترین موقوفه فرهنگی ایران؛ در محضر حکیمان ایرانی

کارگاه رایگان «طب سنتی بر اساس رساله ذهبیه» در کتابخانه و موزه ملی ملک برگزار می‌شود

کتابخانه و موزه ملی ملک، کارگاه «طب سنتی بر اساس رساله ذهبیه» را هم‌زمان با برگزاری یازدهمین جشنواره فرهنگی- هنری ماه هشتم در دهه کرامت 1398 خورشیدی و جشن‌های فرخنده‌زادروز امام رضا علیه‌السلام در این گنجینه برگزار می‌کند.

به گزارش روابط عمومی موسسه کتابخانه و موزه ملی ملک، موقوفه آستان قدس رضوی، کارگاه «طب سنتی بر اساس رساله ذهبیه» از مجموعه برنامه‌های یازدهمین جشنواره فرهنگی- هنری ماه هشتم در بزرگ‌ترین موقوفه فرهنگی ایران به شمار می‌آید که زمینه آشنایی دوستداران فرهنگ و تمدن اسلامی- ایرانی را با گوشه‌هایی از طب سنتی اسلامی- ایرانی فراهم می‌آورد. این کارگاه در روز شنبه 22 تیر 1398 خورشیدی از ساعت 14 تا ساعت 16 برگزار می‌شود. کتابخانه و موزه ملی ملک، دوستداران فرهنگ و هنر اسلامی- ایرانی را به حضور در این کارگاه آموزشی فرامی‌خواند. حضور در این کارگاه برای همگان رایگان است. دوستداران حضور در این کارگاه می‌توانند در روز چهارشنبه 19 تیر 1398 خورشیدی از ساعت 14 تا ساعت 16 با شماره تلفن 66700988 داخلی 133 تماس گرفته و نام خود را بنویسند.

یازدهمین جشنواره فرهنگی- هنری ماه هشتم به مناسبت فرارسیدن دهه کرامت از 13 تا 23 تیر 1398 خورشیدی در کتابخانه و موزه ملی ملک برگزار می‌شود. این جشنواره، برنامه‌های گوناگون فرهنگی در حوزه فرهنگ رضوی و تخصصی در گستره‌های کتاب‌داری و موزه‌داری و گستره فرهنگ و هنر اسلامی- ایرانی دربرمی‌گیرد، با برپایی آیین گرامی‌داشت میلاد حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها آغاز شده، با آیین گرامی‌داشت میلاد امام رضا علیه‌السلام پایان خواهد یافت. 

برچسب‌ها:

نظر شما: