تبیین کوشش‌های آستان قدس رضوی در تعالی موقوفه حاج حسین آقا ملک

برگزاری آیین گرامی‌داشت میلاد امام حسن مجتبی علیه‌السلام در کتابخانه و موزه ملی ملک تبیین کوشش‌های آستان قدس رضوی در تعالی موقوفه حاج حسین آقا ملک آیین گرامی‌داشت میلاد امام حسن مجتبی علیه‌السلام در روز دوم مرداد ۱۳۹۲ خورشیدی برابر با ۱۵ رمضان ۱۴۳۴ قمری در موسسه کتابخانه و موزه ملی ملک برگزار می‌شود.

تبیین کوشش‌های آستان قدس رضوی در تعالی موقوفه حاج حسین آقا ملک

​به گزارش روابط عمومی موسسه کتابخانه و موزه ملی ملک، آیین گرامی‌داشت میلاد امام حسن مجتبی علیه‌السلام، از مجموعه آیین‌های وقف‌نامه‌ای به سفارش حاج حسین آقا ملک واقف و بنیان‌گذار کتابخانه و موزه ملی ملک است که هر ساله همراه با برنامه‌های گوناگون فرهنگی در این موقوفه متعلق به آستان قدس رضوی برگزار می‌شود. 

در این آیین گرامی‌داشت که در روز چهارشنبه 2 مرداد 1392 خورشیدی در ساعت 19:30 برگزار می‌شود، نمایشگاه دایمی حاج حسین آقا ملک گشایش یافته و تندیس این بازرگان فرهیخته و نیکوکار، ساخته «حمید کنگرانی» مجسمه‌ساز مشهور رونمایی می‌شود. همچنین در این مراسم که با شماری از اهل فرهنگ و هنر و دوستداران و علاقه‌مندان موسسه کتابخانه و موزه ملی ملک برگزار می‌شود، درباره شخصیت و اقدامات حاج حسین آقا ملک و کوشش‌های آستان قدس رضوی- به عنوان متولی این موقوفه فرهنگی- برای تعالی، پیشرفت و برآوردن نیات واقف این مجموعه گران‌قدر و نفیس، سخن رانده می‌شود.

برچسب‌ها:

نظر شما: