کتابخانه و موزه ملی ملک، آیین سوگواری سیدالشهدا (ع) را برپا می‌کند

کتابخانه و موزه ملی ملک، آیین و مجلس سوگواری و روضه‌خوانی حضرت سیدالشهدا امام حسین علیه‌السلام را برپایه وقف‌نامه حاج حسین آقا ملک، بنیان‌گذار و واقف این گنجینه، با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و حفظ فاصله اجتماعی، از هفتم تا یازدهم محرم‌الحرام ۱۴۴۴ قمری برپا می‌دارد.

کتابخانه و موزه ملی ملک، آیین سوگواری سیدالشهدا (ع) را برپا می‌کند

برپایه وقف‌نامه حاج حسین آقا ملک با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از 7 تا 11 محرم

کتابخانه و موزه ملی ملک، آیین سوگواری سیدالشهدا (ع) را برپا می‌کند

کتابخانه و موزه ملی ملک، آیین و مجلس سوگواری و روضه‌خوانی حضرت سیدالشهدا امام حسین علیه‌السلام را برپایه وقف‌نامه حاج حسین آقا ملک، بنیان‌گذار و واقف این گنجینه، با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و حفظ فاصله اجتماعی، از هفتم تا یازدهم محرم‌الحرام 1444 قمری برپا می‌دارد.

به گزارش روابط عمومی کتابخانه و موزه ملی ملک، وقف‌شده بر آستان قدس رضوی، این مجلس سوگواری در روزهای جمعه تا سه‌شنبه 7 تا 11 محرم‌الحرام 1444 قمری (چهاردهم تا پایان هجدهم مرداد 1401 خورشیدی) از ساعت 7 تا 8:30 در ساختمان کتابخانه و موزه ملی ملک به نشانی «تهران، میدان امام خمینی (ره)، سردر باغ ملی، خیابان ملل متحد (میدان مشق)» برگزار می‌شود. روضه‌خوانی، سخنرانی و نوحه‌خوانی در این پنج روز در مجلس سوگواری انجام خواهد شد.

کتابخانه و موزه ملی ملک، با تسلیت فرارسیدن محرم، از سوگواران و عزاداران حسینی برای حضور در این آیین سوگواری دعوت می‌کند.

برچسب‌ها:

نظر شما: