برنامه‌های کتابخانه و موزه ملی ملک برای دهه کرامت 1402 اعلام شد

کتابخانه و موزه ملی ملک، مجموعه برنامه‌های گوناگون فرهنگی، هنری و معنوی را به مناسبت فرارسیدن دهه کرامت ۱۴۰۲ برگزار می‌کند.

برنامه‌های کتابخانه و موزه ملی ملک برای دهه کرامت 1402 اعلام شد

نمایشگاه‌های میراث رضوی، تورهای ویژه، بازدید رایگان از موزه، برپایی چای‌سرا، مسابقه‌های فرهنگی و جشن

برنامه‌های کتابخانه و موزه ملی ملک برای دهه کرامت 1402 اعلام شد

کتابخانه و موزه ملی ملک، مجموعه برنامه‌های گوناگون فرهنگی، هنری و معنوی را به مناسبت فرارسیدن دهه کرامت 1402 برگزار می‌کند.

به گزارش روابط عمومی موسسه کتابخانه و موزه ملی ملک، موقوفه آستان قدس رضوی، مجموعه برنامه‌های بزرگ‌ترین موقوفه فرهنگی ایران در دهه کرامت، از روز یک‌شنبه 31 اردیبهشت تا روز چهارشنبه 10 خرداد 1402 برگزار می‌شود. نمایشگاه‌های میراث رضوی در گنجینه ملک و آثار هنری و تجسمی مرتبط، تورهای دانش‌آموزی و دانشجویی با موضوع‌های امام رضا (ع)‌ و حضرت معصومه (س)، بازدید رایگان از موزه، خاطرات پناه‌جویان، برپایی چای‌سرای امام رضایی در میدان مشق تهران (هر روز از ساعت 8 تا ساعت 18)، برنامه مسابقه فرهنگی کتاب زندگی امام رضا علیه‌السلام و جوایز ارزنده برای فایزین، قرعه‌کشی سفر به مشهد (10 نفر از شرکت‌کنندگان) و آیین گرامی‌داشت میلاد امام رضا علیه‌السلام (به وصیت حاج حسین آقا ملک در وقف‌نامه) برنامه‌های ویژه این موقوفه در دهه کرامت به شمار می‌آیند.

جشن و آیین گرامی‌داشت میلاد امام رضا علیه‌السلام (عصر سه‌شنبه 9 خرداد 1402)، پایان‌بخش برنامه‌های دهه کرامت در کتابخانه و موزه ملی ملک خواهد بود. این جشن بنابر وصیت مرحوم حاج حسین ملک (بزرگ‌واقف ایرانی) به رسم نیم‌قرن گذشته در این موقوفه برگزار می‌شود.

کتابخانه و موزه ملی ملک، دوستداران فرهنگ، هنر و معنویت را به حضور در برنامه‌های این موقوفه در دهه کرامت فرامی‌خواند. این برنامه‌ها در ساختمان این گنجینه به نشانی «تهران، میدان امام خمینی، سردر باغ ملی، خیابان ملل متحد (میدان مشق)» برگزار می‌شود.

برچسب‌ها:

نظر شما: