آغاز ثبت نام تابستان برای دوره‌های جدید آموزشی در حوزه هنرهای سنتی ایرانی- اسلامی/ به پیوست جدول

مرکز آموزش موسسه کتابخانه و موزه ملی ملک، برای دوره‌های جدید آموزش هنرهای سنتی ایرانی- اسلامی در فصل تابستان ثبت نام می‌کند. گروهی از استادان برجسته در حوزه‌های گوناگون هنری تدریس در این دوره‌های آموزشی را برعهده دارند.

آغاز ثبت نام تابستان برای دوره‌های جدید آموزشی در حوزه هنرهای سنتی ایرانی- اسلامی/ به پیوست جدول

شیوه‌های سنتی چاپ کتاب، تکنیک‌های کتاب‌آرایی، کتیبه‌خوانی و طراحی خطوط کوفی، نقاشی پشت شیشه، خط شکسته، مرقع‌سازی و نقاشی ویژه کودکان در کتابخانه و موزه ملی ملک

آغاز نام‌نویسی تابستان برای دوره‌های جدید آموزشی در حوزه هنرهای سنتی ایرانی- اسلامی/ به پیوست جدول

مرکز آموزش موسسه کتابخانه و موزه ملی ملک، برای دوره‌های جدید آموزش هنرهای سنتی ایرانی- اسلامی در فصل تابستان نام‌نویسی می‌کند. گروهی از استادان برجسته در حوزه‌های گوناگون هنری تدریس در این دوره‌های آموزشی را برعهده دارند.

به گزارش روابط عمومی موسسه کتابخانه و موزه ملی ملک، موقوفه آستان قدس رضوی، در تداوم ارایه آموزش‌های مربوط به حوزه هنرهای سنتی ایرانی- اسلامی، دوره‌های جدید آموزشی این موقوفه ۷۹ ساله، در حوزه‌های «آشنایی با شیوه سنتی چاپ کتاب»، «نقاشی ویژه کودکان»، «مرقع‌سازی (قطعه‌سازی، رنگ‌آمیزی کاغذ و ...)»، «خط شکسته (فوق ممتاز)»، «کتیبه‌خوانی و طراحی خطوط کوفی»، «بررسی تکنیک‌های منسوخ در کتاب‌آرایی» و «نقاشی پشت شیشه» برگزار می‌شود. استادان و کارشناسانی برجسته در حوزه فرهنگ و هنر ایرانی- اسلامی همچون مهرنوش بشارت، حسین تنکابنی، عمادالدین شیخ‌الحکمایی، مجتبی ملک‌زاده، مجید فداییان و شکوفه جعفری، در این دوره‌های آموزشی تدریس خواهند کرد.

دوستداران و علاقه‌مندان حضور در این دوره‌های آموزشی و نام‌نویسی پس از مشاهده جدول دوره‌های آموزشی و آگاهی از جزییات دوره‌ها، می‌توانند با شماره تلفن ۶۶۷۰۸۷۸ (حوزه پژوهش و آموزش) تماس بگیرند یا حضوری به این بخش مراجعه کنند.

نظر شما: