تورهای سازمان‌یافته دانش‌آموزی مهمان کتابخانه و موزه ملی ملک شدند

تورهای سازمان‌یافته دانش‌آموزی، در پی آغاز طرح «موزه و دانش‌آموز» در سال ۱۳۹۸ خورشیدی با همکاری کتابخانه و موزه ملی ملک و ستاد گردشگری شهرداری تهران، مهمان نخستین موزه وقفی- خصوصی ایران شدند.

تورهای سازمان‌یافته دانش‌آموزی مهمان کتابخانه و موزه ملی ملک شدند

آغاز طرح «موزه و دانش‌آموز» در نخستین موزه وقفی- خصوصی ایران

تورهای سازمان‌یافته دانش‌آموزی مهمان کتابخانه و موزه ملی ملک شدند

تورهای سازمان‌یافته دانش‌آموزی، در پی آغاز طرح «موزه و دانش‌آموز» در سال 1398 خورشیدی با همکاری کتابخانه و موزه ملی ملک و ستاد گردشگری شهرداری تهران، مهمان نخستین موزه وقفی- خصوصی ایران شدند.

به گزارش روابط عمومی موسسه کتابخانه و موزه ملی ملک، موقوفه آستان قدس رضوی، دو گروه دانش‌آموزی در قالب طرح «موزه و دانش‌آموز» در روز دوشنبه 15 مهر 1398 خورشیدی در تور ویژه بازدید از کتابخانه و موزه ملی ملک، پس از تماشای تالارهای موزه‌ای در بزرگ‌ترین موقوفه فرهنگی ایران، در کارگاه‌های آموزشی برای آشنایی برای گوشه‌هایی از فرهنگ و هنر اسلامی- ایرانی حضور یافتند.

کتابخانه و موزه ملی ملک با همکاری ستاد گردشگری شهرداری تهران در طرح «موزه و دانش‌آموز» که در پاییز 1398 خورشیدی اجرا می‌شود، در هر هفته از 6 گروه 40 نفره دانش‌آموزی در مقطع متوسطه دوره دوم در قالب 6 تور ویژه بازدید میزبانی می‌کند. دانش‌آموزان در این تورها از تالارهای موزه‌ای موسسه کتابخانه و موزه ملی ملک دیدار کرده، هم‌زمان، با حضور در یک کارگاه ویژه با اجرای راهنمایان موزه‌ای، از دریچه‌ای نو با فرهنگ و تاریخ این سرزمین آشنایی می‌یابند. این طرح که مدرسه‌های سراسر پایتخت را دربرمی‌گیرد، با پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران اجرا خواهد شد.

گزارش تصویری دو تور ویژه بازدید در قالب طرح «موزه و دانش‌آموز» را در ادامه می‌بینید که در روز دوشنبه 15 مهر خورشیدی اجرا شده است؛

برچسب‌ها:

نظر شما: