پنجمین کارگاه آموزشی و مسابقه راهنمایان موزه در روزهای ۲۸ و ۲۹ آذر ۱۳۹۴ برگزار می‌شود

کتابخانه و موزه ملی ملک پنجمین دوره «کارگاه آموزشی و مسابقه راهنمایان موزه» را با محور «معرفی استانداردها و شاخص‌های راهنمایی در گردشگری» در آذر ۱۳۹۴ خورشیدی برگزار می‌کند.

پنجمین کارگاه آموزشی و مسابقه راهنمایان موزه در روزهای ۲۸ و ۲۹ آذر ۱۳۹۴ برگزار می‌شود

با تدریس «راهنمایان و مربیان راهنمایی گردشگری» در کتابخانه و موزه ملی ملک

پنجمین کارگاه آموزشی و مسابقه راهنمایان موزه در روزهای ۲۸ و ۲۹ آذر ۱۳۹۴ برگزار می‌شود

کتابخانه و موزه ملی ملک، پنجمین دوره «کارگاه آموزشی و مسابقه راهنمایان موزه» را با محور «معرفی استانداردها و شاخص‌های راهنمایی در گردشگری» در آذر ۱۳۹۴ خورشیدی برگزار می‌کند.

به گزارش روابط عمومی موسسه کتابخانه و موزه ملی ملک، موقوفه آستان قدس رضوی، پنجمین دوره کارگاه آموزشی و مسابقه راهنمایان موزه به با اهداف ارتقای سطح دانشی راهنمایان، تعامل و انتقال تجربیات میان راهنمایان موزه، هم‌اندیشی برای رسیدن به راهکارها و روش‌های اجرایی راهنمایی در موزه‌ها و استفاده از روش‌ها و استانداردهای حرفه‌ای و بین المللی، به همراه یک کارگاه با تدریس راهنمایان و مربیان راهنمایی گردشگری کار خود را آغاز خواهد کرد. این کارگاه و مسابقه در روزهای شنبه و یک‌شنبه ۲۸ و ۲۹ آذر ۱۳۹۴ خورشیدی از ساعت ۸:۳۰ تا ساعت ۱۷ تشکیل و برگزار خواهد شد.

«معرفی استانداردها و شاخص‌های راهنمایی در گردشگری» محور پنجمین دوره کارگاه آموزشی و مسابقه راهنمایان موزه خواهد بود. این موضوع با توجه به تجربه سالیان گذشته و هم‌فکری و همکاری راهنمایان باتجربه و دارای آموزش‌های بین‌المللی برای امسال در نظر گرفته است. سرفصل‌های زیر برای این موضوع در نظر گرفته شده است؛

* چگونگی استفاده از فن بیان و زبان بدن در راهنمایی موزه

* چگونگی تعامل و ارتباط با مخاطبان

* چگونگی مدیریت زمان و اطلاعات در هنگام راهنمایی مخاطبان متفاوت

* کارگاه عملی چگونگی راهنمایی در موزه

در مرحله مسابقه نیز آموزش‌های ارایه‌شده معیار ارزیابی شرکت‌کنندگان خواهد بود. همه شرکت‌کنندگان در این دوره پس از ارایه کارها، گواهی شرکت در دوره می‌گیرند.

شرکت در پنجمین دوره مسابقه راهنمایان موزه برای همه اهالی موزه‌ها، دانشجویان و دانش‌آموختگان گردشگری و موزه‌داری و راهنمایان گردشگری آزاد است. کتابخانه و موزه ملی ملک از این گرانمایه‌ها دعوت می‌کند به ترتیب زیر در این کارگاه آموزشی و مسابقه نام‌نویسی و در آن شرکت کنند؛

* آخرین مهلت نام‌نویسی/ چهارشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۴ خورشیدی

* برگزاری کارگاه آموزشی و مسابقه/ شنبه و یک‌شنبه ۲۸ و ۲۹ آذر ۱۳۹۴ خورشیدی از ساعت ۸:۳۰ تا ساعت ۱۷

* معرفی برگزیدگان و اهدای جایزه/ دوشنبه ۷ دی ۱۳۹۴ خورشیدی

* شماره‌های تماس برای نام‌نویسی/ ۶۶۷۰۰۸۷۸، ۶۶۷۲۶۶۱۳ و ۶۶۷۵۱۲۹۱

کتابخانه و موزه ملی ملک، پنجمین دوره مسابقه راهنمایان موزه را با همکاری سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی، کمیته ملی موزه های ایران (ایکوم ایران) و انجمن صنفی راهنمایان گردشگری استان تهران برگزار می‌کند. 

نظر شما: