چه اسناد تاریخی از سرزمین عراق کنونی در کتابخانه‌ها و موزه‌های ایران نگهداری می‌شود

پژوهشگران و محققان حوزه اسناد تاریخی، در نشست «اسناد عراقی در کتابخانه‌ها و موزه‌های ایران» در روز شنبه ۴ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۵ خورشیدی در کتابخانه و موزه ملی ملک، موضوع سندهای تاریخی سرزمین عراق کنونی در کتابخانه‌ها و موزه‌های ایران را بررسی می‌کنند.

چه اسناد تاریخی از سرزمین عراق کنونی در کتابخانه‌ها و موزه‌های ایران نگهداری می‌شود

برگزاری نشست «اسناد عراقی در کتابخانه‌ها و موزه‌های ایران» در کتابخانه و موزه ملی ملک

چه اسناد تاریخی از سرزمین عراق کنونی در کتابخانه‌ها و موزه‌های ایران نگهداری می‌شود

پژوهشگران و محققان حوزه اسناد تاریخی، در نشست «اسناد عراقی در کتابخانه‌ها و موزه‌های ایران» در روز شنبه ۴ بهمن ۱۳۹۳ساعت ۱۵ خورشیدی در کتابخانه و موزه ملی ملک، موضوع سندهای تاریخی سرزمین عراق کنونی در کتابخانه‌ها و موزه‌های ایران را بررسی می‌کنند.

به گزارش روابط عمومی موسسه کتابخانه و موزه ملی ملک، موقوفه آستان قدس رضوی، «اسناد عراقی در کتابخانه ها و موزه های ایران»، دومین نشست از مجموعه نشست‌های همایش بین‌المللی میراث مشترک ایران و عراق است که با کوشش و همکاری مجمع ذخائر اسلامی، موسسه تاریخ علم و فرهنگ (قم- ایران) و کتابخانه و موزه ملی ملک برگزار می‌شود. در این نشست، دکتر «علی ططری» مدیر مرکز اسناد کتابخانه مجلس شورای اسلامی، «سید جعفر حسنی اشکوری» نویسنده و فهرست‌نگار، «سیدحمید مهری» پژوهشگر حوزه اسناد و «اسدالله عبدلی آشتیانی» پژوهشگر حوزه اسناد سخنرانی خواهند کرد.

در کنار این نشست، نمایشگاه میراث مشترک ایران و عراق به روایت آثار کتابخانه و موزه ملی ملک برپا شده است که بخشی از نخستین همایش بین‌المللی میراث مشترک ایران و عراق به شمار می‌آید. این نمایشگاه از روز پنج‌شنبه ۱۸ دی ۱۳۹۳ خورشیدی در کتابخانه و موزه ملی ملک گشایش یافته و در آن جلوه‌هایی از میراث مشترک ایران و عراق به روایت آثار کتابخانه و موزه ملی ملک به نمایش درآمده است.

کتابخانه و موزه ملی ملک از علاقه‌مندان و دوستداران فرهنگ و تاریخ ایرانی- اسلامی دعوت می‌کند در نشست «اسناد عراقی در کتابخانه ها و موزه های ایران» در کتابخانه و موزه ملی ملک به نشانی «تهران، میدان امام خمینی، سردر میدان مشق، خیابان ملل متحد» حضور یابند. 

برچسب‌ها: حکم / سند

نظر شما: