پرتوی از خورشید خوارزم

پرتوی از خورشید خوارزم به مناسبت روز بزرگداشت خوارزمی و روز فناوری اطلاعات در 22 تیر در این نوشتار به معرفی رساله‌ای از خوارزمی موجود در کتابخانۀ ملی ملک پرداخته می‌شود.

ادامه مطلب

منتشر شده در تاریخ ۲۱ تیر ۱۴۰۳ در

تغییر برنامه خدمات رسانی کتابخانه و موزه ملی ملک روزهای 23 تا 27 تیرماه 1403

تغییر برنامه خدمات رسانی کتابخانه و موزه ملی ملک روزهای 23 تا 27 تیرماه 1403 با توجه به برگزاری عزاداری سالار شهیدان حضرت امام حسین علیه‌السلام و یاران وفادارش، ساعات خدمات‌رسانی کتابخانه و موزه ملک در هفته آینده تغییر می‌کند.

ادامه مطلب

دبیری‌ است از پیشه‌ها ارجمند، به بهانه روز قلم

دبیری‌ است از پیشه‌ها ارجمند، به بهانه روز قلم به مناسبت روز قلم این نوشتار، به علت نام‌گذاری این روز به عنوان روز قلم می‌پردازد. افزون بر این نسخه‌های خطی موجود در کتابخانه ملک با موضوع و محتوای قلم در حد مختصر معرفی می شود.

ادامه مطلب

منتشر شده در تاریخ ۱۶ تیر ۱۴۰۳ در اخبار موسسه مراسم و آیین‌ها ویژه‌ها

کارگاه آموزشی «رنگِ ابر، طرحِ باد (ساخت کاغذ ابروباد)» در کتابخانه و موزه ملی ملک برگزار می‌شود

کارگاه آموزشی «رنگِ ابر، طرحِ باد (ساخت کاغذ ابروباد)» در کتابخانه و موزه ملی ملک برگزار می‌شود کتابخانه و موزه ملی ملک، کارگاه آموزشی «رنگِ ابر، طرحِ باد (ساخت کاغذ ابروباد)» را در سه جلسه برگزار می‌کند.

ادامه مطلب

منتشر شده در تاریخ ۱۲ تیر ۱۴۰۳ در اخبار موسسه برنامه‌های آموزشی ویژه‌ها

کارگاه آموزشی «خان هفتم» ویژه کودکان و نوجوانان در کتابخانه و موزه ملی ملک برگزار می‌شود

کارگاه آموزشی «خان هفتم» ویژه کودکان و نوجوانان در کتابخانه و موزه ملی ملک برگزار می‌شود کتابخانه و موزه ملی ملک در راستای برنامه‌های "مدرسه تابستانی ملک برای کودکان و نوجوانان"، کارگاه "بازآفرینی شخصیت‌های داستان نبرد رستم با دیو سپید" را ویژه کودکان و نوجوانان برگزار می‌کند.

ادامه مطلب

منتشر شده در تاریخ ۰۹ تیر ۱۴۰۳ در